Paralel evrenlerimiz bizim aldığımız kararlar ile oluşur mu yoksa zaten varlar ve aldığımız kararlar ile (bizim evrenimizle) paralel bir gidişata mı oturuyor ?

umut metin 15 Temmuz 2016
    A gözlemcisi bir seçim yapmak zorunda ve 10 farklı seçim yapabilir . Yani seçim yapmadığı halde hiç paralel evren oluşmaz fakat herhangi bir seçim yaptığında , yaptığı seçimi olası kılan evren haricinde 9 paralel evren daha oluşması gerekir . Bana göre seçimlerden önce paralel evrenlerin oluşması mantıksızdır .
    Vede paralel evren haftanız kutlu olsun (:
    Fakat yeni bir evrenin oluşması çok büyük bir enerji ortaya ? Eğer bu bizi etkilemiyor ise sorun olduğunu düşünürüm kanımca ya paralel evren oluşmuyor ya da ışık hızı evrende ulaşılabilen Hudut hız değildir (ki paralel evreni kabul ediyorsak zaten einsteini ezmis bulunuyoruz :) ) not : lise 3 öğrencisiyim kitaplardan öğrendiğim kadarıyla tartışıyorum cahilliğim varsa affola
    umut metin 15 Temmuz 2016
    Işık hızı evrenin içinde ki hız limitidir . Evrenin genişleme hızı ışık hızından binlerce kat daha hızlıdır . Yani iç içe geçmiş evrenlerin genişleme hızını ışık hızı ile kıyaslamak doğru olmaz . İkincisi alberti ezmek değil bu , çünkü albertin teorileri ve kuramları şuan ki teorilerin türevinin alınmamaş halidir o yüzden ezmek değil ama inovasyon teorileri olabilir bunlar . Umarım anladın .