Arkadaşlar fizik hakkında doğru ve anlaşılabilir şeyleri (fizik kanunları,teoriler vs) öğrenebileceğim kaynaklar nelerdir? (Mesela Kozmoz belgeseli var)

Yasin Arslan 04 Temmuz 2016
    Bu yazıyı yazabilmene olanak sağlayan şey varya . İnternetle , bu gezegende fizikle ilgili en çok şey bilen kişi olabilirsin eğer interneti doğru kullanırsan olabilirsiniz . Tek dikkat etmen gereken nokta , bilgiyi hangi kaynaktan aldığın değildir . Önemli olan , misal bir X bilgisi var o bilgiyi 10 farklı kaynaktan teyit ettikten sonra beynine kazımalısınız . Ve o bilgiyi nöral bağlantılarla öyle güçlendirmelisin ki 4 sene önce öğrendiğin bir bilgiyi şuan hatırlamalısın .
    Ve Khan Academy gerçeği var ... Ordan da bilgiye rahatlıkla ulaşabilirsin aklına gelebilecek her alanda.
    Bunlar uzun yollar arkadaşlar bilimi sizden uzak değil üniversite kütüphaneleri mükemmel kaynaklardır. Kullanmanızı tavsiye ediyorum. İnternette çoğunlukla fiziğin felsefesini öğrenirsiniz. Eğer fizik bölümünü okursaniz hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz. Fizik kesin ve deneysel sonuçları ister.
    celal 07 Temmuz 2016
    Ben Wikipedia'yı okumayı çok seviyorum. Her şeyi olabildiğince yalın bir dil ile ifade ediyor.
    Mustafa Okat 08 Temmuz 2016