Eğer evren sürekli genişliyorsa , sınıra gidebilseydik ne görürdük ?

YinYang 04 Temmuz 2016
  • +2
    Evren 1 'in hız limiti ışık hızı , Evrenin genişleme hızı ışık hızından binlerce kat fazla . Bu hızları bile alt ettiğimizi düşünürsek sınıra vardığımızda , bence bizim evrenimizden bağımsız olarak genişleyen başka evrenler görürdük . Belkide sınırın ötesinde bir yaratıcı zeka görürdük . Belkide tasarladığı evrenin genişleme hızını , entropisini , enerjisini, içindeki canlıları kontrol etmeye çalışan gelişmiş medeniyetler görürdük . Belkide evren kümeleri görürdük , belkide içinde bulunduğumuz evren kümesindeki diğer evrenlerde genişliyordur ve bu genişleme sonucu evrenler birleşip SÜPER EVREN oluşturuyordur. Belkide oluşan her süper evren , başka bir bing bang ' i tetikliyen bir reaksiyon sürecenin başlangıcıdır. Belkide kafeini fazla kullanıyorum , bilemiyorum . (:
  • +1
    Hep kafein kullan o zaman :)
    YinYang 04 Temmuz 2016
    haha (:
  • +1
    benim sorduğum sorunun süslüsünü sormuşsun :)
    Çağatay Açıkgöz 04 Temmuz 2016
    Evrenin sınırında olma düşüncesi bana bir tuhaf geliyor. Zaten evrenin sınırında olduğumuzu düşünüyorum. Çünkü evrenin bir sınırı olmayabilir. :)
    Tolga Uclu 04 Temmuz 2016
  • +1
    Sınıra gittiğinde yine bir boşlukla karşılaşacaksın ve bu boşluk evren havuzu olacak. Ben bu boşluğun higgs alanı dışında olduğu düşüncesindeyim. Yani gidip kendimizi öldüremeyiz farklı bir evren ya da paralel evrende.
    Ahmet Tunç 05 Temmuz 2016
    ya sınır yoksa! farklı düşünmeye çalış dünyevi düşünme evrenin bir sınırı yok hep olan bir varlık alanı var ve bu sonsuza dek olacak. soru şu: neden sonsuzluk var? işte en büyük soru.
    ozan konar 07 Temmuz 2016
    Belkide bizim "sınır" dediğimiz yer kırılma noktasıysa ve bir üst evrene çıkıyorsak... Yaratıcının cennetin vs. Olması daha muhtemel yerler. Örnek vermek gerekirse düşünceme mikroskopla bir hücreye kat be kat zoom yaptığımız hayretle mikroaleminin ufuklarında yüzmekle bizim uzayda gezinmemiz aynı şey.
    serhan gulsun 15 Temmuz 2016