Yerçekimi kuvvetinin tam olarak nasıl oluştuğunu açıklayan makale ya da kaynak sunabilecek olan var mı?

Vide supra 30 Haziran 2016
    İngilizce wikipedi yeteri kadar bilgi vermiş.Kısacası yerçekimi tüm enerji formlarının birbirine bir çekim kuvveti oluşturduğu olaydır.Evrende enerji dağılımı heryerde eşit olmadığı için bazı yerlerde yüksek bazı yerlerde düşük yerçekimi oluyor, dolayısıyla yüksek yerçekimi olanlar etrafında daha çok madde toplayarak gezegen, asteroid veya yıldız olabiliyor.Düşük yerçekimi olan yerlerse evrenin görünüşte boş olan kısmını yansıtıyor.
    Batuhan Yıldız 30 Haziran 2016
    Kütleçekimin, graviton adı verilen parçacıklarla iletilen bir enerji olduğu varsayılıyor ama bu konuda henüz hiç bir kanıt yok. Yani kütleçekimi evrenin gizemlerinden biri bizim için.
    Emin Akben 01 Temmuz 2016
    Lisa Randall ve Raman Sundrum tarafından hazırlanan Randall Sundrum kütle çekim modeli var. Biraz sıra dışı olmakla birlikte. İncelemenizi tavsiye ederim.
    Yelkan Kafkas 01 Haziran 2017
    Geç de olsa teşekkür ederim paylaşımlar için. Ayrıca eric verlinde'nin entropi temelli kütleçekimi kuramı da oldukça ilginç. Sizin paylaşımlarınıza da baktıktan sonra bunları bir soru altında tartışmak isterim.
    Vide supra 31 Temmuz 2017
    Açıkçası bu soruya başka bir soru sormak isterim. Yer çekimi var mıdır? Yoksa Einsten'ın savunduğu zaman çizgileri sayesinde mi bir çekim vardır?
    Naz Yılmaz 15 Aralık 2017