Paralel evrenler var mı varsa veya yoksa neden ?

yağmur aygün 14 Haziran 2016
    yok.çünkü kuran var........
    Furkan Köroğlu 18 Haziran 2016
    Paralel evren var mı yok mu bunu bilmemizin pek mümkün olacağını düşünmüyorum. Ancak bir şekilde bu evrenden "çıkış kapısı" bulabilirsek o zaman olabilir.
    Burak Köroğlu 18 Haziran 2016
    Bilim ancak görebildiği şeyleri kabul eder. Paralel evren bir düşüncedir lakin kanıtı olmadığından bilimce kabul edilemez.

Yok ya da var dememiz bu konuda biraz zor çünkü Burak'ın da dediği gibi evrenimizden çıkmamız gerek bu da çoklu evren kuralını akıllara getiriyor. Elimizde kabul edilen, edilmeyen veya ihtimaller verilen iki adet kuram, teori var. Bu olasılıkların paydasını büyültse de evrenin ve fizik yasalarının bir bakımdan olasılıksızlık üzerine kurulduğunu unutmamak gerekir.

Bizim kullandığımız fizik yasaları bizim evrenimizde geçerlidir. Farklı evrenlerde -Paralel evrenler de olabilir- bu kurallar farklı olabilir.Paralel evreni sadece olasıklar dengesindeki farklılaşımlar olarak düşünmemek gerekir. Orda süper güç olarak kabul ettiğimiz özellikler her insanda da olabilen basit özellikler olabilir. Umarım az da olsa aydınlatmışımdır seni.
    Ahmet Tunç 19 Haziran 2016
    paralel evren bilimsel fakat başka boyutların olduğunu düşünüyorum.Paralel evren eğer bizim yaşantımızın benzeri ise başka formlarda yada metafizik anlamında mümkün bence
    Yunus Çördük 20 Haziran 2016
    eğer tüm varoluşu bir yazılım olarak kabul edersek paralel evrenlerin olması pek imkansız görünmüyor. hareket eden tüm nesneler farklı olasılıklar yaratma potansiyeline sahip olduğundan, bu andan sonrası için dahi sayılamayacak kadar çok alternatif olabileceği gibi, içerisinde bulunduğumuz evrenin başlangıcından (yahut sonsuz başlangıcından) itibaren de hareket eden çekirdek ya da parçacıkların farklı yazılımlar oluşturacak şekilde bir araya gelmesiyle yine zilyon çoklukta alternatif evrenler vuku bulmuş olabilir.
    fikir rotasi 20 Haziran 2016