Fizik bölümün avantaj ve dezavantajları nelerdir ?

Jambi 12 Haziran 2016
    Türkiye açısından iş bulmak biraz sorunludur. Ben bu yüzden lisansımı Elektrik-elektronik müh. üzerine yapıp, master ve doktorada Fizik üzerine yoğunlaştım. Ama bunları bir yana bırakıp bilim olarak incelersek, Fizik üzerine yoğunlaşmak, özünde, sadece evrene değil; hayata ve insanlığa bakışını da değiştirir.
    Devrimci Hareket 14 Haziran 2016
    Türkiye açısından iş bulmak biraz sorunludur. Ben bu yüzden lisansımı Elektrik-elektronik müh. üzerine yapıp, master ve doktorada Fizik üzerine yoğunlaştım. Ama bunları bir yana bırakıp bilim olarak incelersek, Fizik bilimini özümsemek, özünde, sadece evrene değil; hayata ve insanlığa bakışını da değiştirir.
    Devrimci Hareket 14 Haziran 2016
    Türkiye açısından iş bulmak biraz sorunludur. Ben bu yüzden lisansımı Elektrik-elektronik müh. üzerine yapıp, master ve doktorada Fizik üzerine yoğunlaştım. Ama bunları bir yana bırakıp bilim olarak incelersek, Fizik bilimini özümsemek, sadece evrene değil; hayata ve insanlığa bakışını da değiştirir.
    Devrimci Hareket 14 Haziran 2016
    Fizik bölümü bilim adamı olmak isteyenlerin okuması gereken bir bölüm para kazanacağım diye bu bölüm okunmaz, bu bölüm 4 yada 5 yılda bitmez. Fizik okuyorsan hayatın boyunca okumalısın yüksek lisans doktora.... vs. bunları yapmadan düz bir fizik bölümü mezunu işsizdir. Fizik okumak öyle lisedeki fizik dersine benzemez hele ki kuantum fiziği bu dersi anlamak bir ömür. Fizik özgürlüktür.
    Emre BİLGİN 16 Haziran 2016