insanlar neden yemek yemeye ihtiyaç duyar ve neden gelişmek için yemek yemeliyiz

miray yıldız 30 Mayıs 2016
    Canlılıkla ilgili bir olay bu . Entropi denen şeye karşı koymak için enerjiye ihtiyaç var ve bunu bir şekilde aldığın besinlerle sağlarsın .
    merakduygunukoru 01 Haziran 2016
    İnsan vücudunun legolarla yapılmış dev bir robot olduğunu düşün. Tipkı otorobotlarda olduğu gibi, robotun hareket etmesi için karbon kaynaklı yakıt (benzin, alkol, şeker, karbonhidrat) ve yakıt iletim boruları; komutların kafadan uzuvlara iketilmesi için de elektrik kabloları ve elektrik enerjisi (nöronlar, sinir sistemi) gerekli. İste bu legolarin herbir parçasını, elektrik kablorlarının ham maddesini ve karbon kanaklı yakıt olan yağ, glikojen gibi maddeleri yediğimiz besinlerden alırız. Eksikliğinde, mesela su eksikliğinde yakıt artıkları dışarı atılmaz, yakıt ve oksijen vücutta tranfer edilemez, beyine enerji gitmez ve vücut olür
    serkan 01 Haziran 2016
    Canlı vücudu organlardan, organlar hücrelerden, hücreler moleküllerden, molekülller atomlardan meydana gelir. Kısacası canlı denilen sistem, tam manasıyla bir tür karmaşık atom yığınıdır. Bu sistemin büyümesi için sisteme atom girmesi gerekir. Bunu da yediğimiz besinlerden sağlarız (her madde gibi besinlerde atomlardan oluşur).
    Cihan Şenyüz 02 Haziran 2016
    Arkadaşlar sizce bu arkadaşımız sizin anlattıklarınızı bilmiyor mu ? bu anlattıklarınızı ilk okul öğrencileri bile bilir bence biraz daha büyük düşünün Bence arkadaşımızın kast ettiği olay neden canlılığımızı sürdürmek büyümek ve gelişmek için illa yemek yemeye ihtiyaçduyarızda başka bir şekilde bize gerekli olan enerjimizi karşılayamayız diye sormak istemiş
    Vücutta hücre faaliyetlerinin gerçekleşebilmesi için enerji gerekir.Biz bu enerjiyi besinlerden karşılarız.Sadece enerji de değil.Vücudun düzenlenmesi,yapım-onarımı içinde gereklidir besinler.
    Mr.Physics 08 Haziran 2016