Sizce Kuantum Fiziği evren ile ilgili sorularımıza cevap bulabilir mi ?

Yunus Yaman 30 Kasım 2013
    Kuantum Mekaniği evren hakkındaki sorularımızın önemli bir kısmına en iyi yanıtları zaten veriyor. Ama, evren yanıtladıkça size yeni sorular sorar. Örneğin kuantum fiziğine göre kütle bir maddenin Higgs bozonu ile etkileşimidir. Oysa Göreliliğe göre maddenin çevresindeki uzay-zamanı eğmesidir. İki yanıtta sağlam ama bu iki kütle tanımının neden uyuştuğunu ve bağlantısını bilmiyoruz.
    Ceyhun Cakar 06 Aralık 2013
    Albert EİNSTEİN de kuantum fiziği ve göreliliği kapsayan herşeyin teorisinin peşindeyken vefat etmişti.
    Onur ARI 26 Aralık 2013
    Son yıllarını bağıntılık kuramı ve kuantum kuramını birleştirmeye adamıştır.
    Yunus Yaman 21 Ocak 2014
    Hepsine bulabilir. Fakat kuantum mekaniğinin verdiği cevapları anlamak gerçekten de zor...
    Area Tsuna 23 Ocak 2014
    Evet. Einstein deterministti(kuantum, onun gitmek ,istemediği yerlere gidiyordu)... Ancak yapılan deneyler sonucu kuantumun haklı çıktığı görülmüştür. Zaten dediğim gibi ; kuantum, (sicimle beraber) her soruya cevap verebilir.
    Area Tsuna 23 Ocak 2014
    Hİçbir zaman hiçbir teori her soruya yanıt veremeyecektir.
    Eğer bir gün bir teorinin her soruya cevap verdiğini düşünürseniz bu teorinin gerçekliğinden değil sizin soru sorma konusunda gelişmemiş hayal gücünüzden dolayı olcaktır bu..:)
    başar tanrıken 12 Nisan 2014
    Evet,sicim teorisinin amacı evreni açıklaryan ik teoriyi birleştirmektir.Kuantum fiziği ile izafiyet teorisi.Bu iki şeyi birleştirirseniz sicim teorisinde büyük bir adım atmış olursunuz.
    Mr.Physics 15 Ağustos 2014