Paralel evrenler gerçekten var mı? Ne düşünüyorsunuz?

Fizikist 13 Şubat 2016
    Evrenin Ötesine׃ Çoklu Evren belgeseli var onu izleyebilirsin bir çok soruna cevap olur anlatımı da gayet açık ve net
    tunahan teker 15 Şubat 2016
    Çok teşekkür ederim.konu hakkında bilgim var.sadece idrak etmekte zorlanıyorum.siz arkadaşlarin da fikirlerini almak istemistim.
    Fizikist 15 Şubat 2016
    çoklu evrenler gelecekteki insanlar için bir umut.içinde yaşadığımız evrenin ısı ölümüyle yok olacağı kesinleşirse ve insanlık o zamana kadar varolmayı sürdürebilmişse ısı ölümünden kaçışın tek yolu fizik yasaları bizimkine benzeyen bir paralel evrene seyahat etmek olabilir. paralel evrenler bir saçmalıksa o zaman işimiz kötü.
    Tugay Soruklu 16 Şubat 2016
    Fizikist 16 Şubat 2016
    Ayrıca asla görüp anlayamayacağım bu evrenler niye var.yada daha metafizik düşünüp.ölümden sonraki yer olarak mı algılamalıyım.
    Fizikist 16 Şubat 2016
    Aca ben daha metafizik düşünüp bu çoklu evrenleri öteki dünya olarak mı algïlamalım hani şu sufilerin 18.000 alem olarak bahsettiklei .
    Fizikist 16 Şubat 2016