Ya biz bir deneyin sonucuysak? Çok gelişmiş ve insan gibi bir canlı üretebilecek kapasiteye sahip bir ırk varsa ve bizde onların eseriysek?

zihni ates 11 Ocak 2016
    Aksi şu an için ispat edilemez. O yüzden değiliz diyemeyiz. Ancak bir insan türünün gelişme süreci de çook aşırı uzun olduğu göz önüne alınırsa böyle olmadığı en azından kabul edilebilirç
    Mustafa Okat 11 Ocak 2016
    Bilim teorilerinde şimdiye dek böyle bir tespit yapılmadı fakat aksi de savunulmadı şimdilik bilemeyiz diye düşünüyorum.
    Burcu Aksoy 11 Ocak 2016
    böyle bir şey olduğunu sanmıyorum çünkü bu noktaya gelmemizi sağlayan evrimsel süreç çok fazla olasılık içinden yaşama olanak sağlayanı seçerek bu noktaya ulaştı . yani başlangıçtan alıp bir canlıyı buraya getirmek için her aşamada seçeceğin çok fazla yoldan sadece biri ya da bir kaçı yaşama olanak verecektir . kaldı ki bu şekilde bir türü oluşturabilmek ayrı bir sorundur . o yüzden bence bir deneyin sonucu değiliz .
    merakduygunukoru 11 Ocak 2016
    aslında belki de ne kadar gelişmiş bir ırk olduğuna bağlıdır .
    merakduygunukoru 11 Ocak 2016
    sümer tabletlerinde üstün ırktan bahsedildiğini, bizi maymunumsu yaratıklardan değiştirerek yarattıklarını, dünyadaki altını toplayabilmek için b
    Korhan DAYI 11 Ocak 2016
    Sümer tabletlerinde üstün ırktan bahsedildiğini, bizi maymunumsu yaratıklardan değiştirerek yarattıklarını, dünyadaki altını toplayabilmek için bizi çalıştırdıklarını, insan ırkına ADAMU dediklerini anlatan bir arkadaşı olmuştu,. Ama ben o kaynağını tam olarak bulamadım o ayrı.
    Korhan DAYI 11 Ocak 2016
    Bizden kastım, bütün yaşam ve varyasyonları
    zihni ates 12 Ocak 2016
    bu dediğinin olabilme ihtimali olsa bile sence o varlıkların da bir yaratıcısı olması gerekmez mi ? onu da bir kenara bıraklım şöyle düşün biz bir deney sonucuysak çevremizde bulunan tüm canlılar da neyin nesi ?
    MUHAMMET KARAL 13 Ocak 2016
    Hepsi bir deneyin sonucu olabilir
    zihni ates 15 Ocak 2016
    Bir deneyin sonucu olduğumuzu öğrendik diyelim hocam, peki o öğrendiğimiz de bir başka deneyin sonucu olamaz mı?
    officerdevo 17 Ocak 2016
    Böyle böyle iş çıkmaza gider. Onun deneyi, onun deneyi uzar gider. Bunun güzel bir adı vardı saat geç kitabımdan bulamıyorum. Dipçe: İki yorum atıyorum, Enter ile cevaplayı yeni görüyorum. Shift + Enter yapınca direk atıyor yorum kusura bakmayın.
    officerdevo 17 Ocak 2016