Tarihin En Çılgın 5 Fizikçisi
Bilimin her dalı önem taşır fakat birçoğumuz  fiziği ve fizikçileri ayrı bir yerde tutarız. Belki fiziğin evrene dair sorularımızı cevaplamasından belki zorlandığımız dersler arasında yer almasından ya da Einstein'ın umursamazca dil cıkarmış olduğu fotoğraftan. Bilim insanı olmanın yanında farklı ilgileri, yetenekleri ve hemen her alanda bilgi sahibi olmaları fizikçileri çılgın olarak anmayı sağlamıştır. İşte o çılgın fizikçilerden bazıları:

Albert Einstein

Özel ve genel görelilik kuramlarını fiziğe kazandıran, zaman-mekan ve madde kavramlarını daha iyi anlamamızı sağlayıp E=mc^2 ile gönüllerimize taht kurmuş dahi Fizikçi Albert Einstein.

Richard Feynman

Fizikçi olmanın dışında renkli kişiliğiyle dikkat çeken aynı zamanda bir bongo davulcusu Richard Feynman; parçacık fiziğini görselleştirmemizi sağlayan Feynman diyagramlarını da bulmuştur.

Stephen Hawking

Günümüzün en zeki fizikçilerinden Stephen Hawking, geçirdiği hastalığa rağmen kara delikler üzerine ciddi çalışmalar yapmıştır. Ünlü kozmoloğun amacı filmine de isim olan Her Şeyin Teorisi'ni bulmaktır.

Isaac Newton

Bir elma ile dünyayı yerinden oynatıp gezegenlerin ve yıldızların hareketiyle cisimlerin yere düşmesini aynı kuvvet yani kütle çekiminin yaptığını ortaya koyan klasik fiziğin kurucularından Newton.

James Clerk Maxwell

Elektrik ve manyetizmanın birbirinden bağımsız olmadığını kanıtlayarak modern fizikte yeni bir dönem açan, ünlü Maxwell denklemlerinin isim babası James Clerk Maxwell.

Ebru Şimşek