Şİmdi bütün maddeler birbirlerin çekim kuvveti uyguluyor değil mi?Öyleyse evrende sürekli kara delik oluşması gerekmez miydi?Küçük küçük büyüyerek gitmez mi?

Sefa 03 Temmuz 2015
    benim düşüncem, evren inanılmaz derecede büyük ve gereğinden fazla kara delik olmalı ancak birbirlerine uzaklıkları çok fazla olduğundan pek etki göstermiyorlar. ilerleyin zaman da bu delikler büyüyerek daha fazla kuvvet uygulayacak ve patlamanın sebebiyle yayılan enerji bu kara delikler tarafından geriye gelmesine sebep olacaktır. zaman daha da ilerleyince delikler fazlasıyla büyük olmuş olacak ve birbirlerine uygulayacağı kuvvetlerle merkeze toplanacaklar ve büyük çöküşe neden olacaklardır.. farklı görüşü olan varsa paylaşsın lütfen böyle derin konularda düşünce birliği oluşturmak güzel olur.
    Karadelikler o şekilde oluşmaz. Kütleçekim maddeyi toplayıp, yıldızları oluşturur. Daha sonra bu yıldızlar -bazen trilyonlarca yıl sonra- patlayıp karadeliğe dönüşür. Ayrıca her yıldız patlayınca karadeliğe dönüşecek diye bir şey de yok. Bu çok nadiren gerçekleşen bir durumdur. Karadelik bu yüzden öyle heryerde olan bir şey değil. Ancak yinede trilyonlarca galaksi, her galaksinin merkezindede karadelik var. Bizim gözlemleyebildiğimiz kadar alanda durum böyle. Gözlemleyemediğimiz alanda da kattrilyonlarca karadelik olmadığını kimse söyleyemez. Bu yüzden, karadelikler olması gereken sayıda diyebiliriz.
    Sefa 06 Temmuz 2015