0

Evrenin oluşu mu ve ışık.

Zeynel Özyürek 10 yıl önce 5
0

1-Evren canlı bir varlık.Organik ve inorganik bir bütün. Düşünerek hareket ediyor,kendi evrimini ve yarattığı alt birim organik ve inorganik varlıkların evrimini kontrol edebiliyor. Evrenin evrimi gelişerek sürüyor, insan bu sürecin içinde yer alan Evrenin yarattığı bir organik canlı. 2-İnsan Düşünce Atomu\'nun hızı bildiğimiz herşeyin üstünde bir hız.40 yıl önce yaşadığımız bir olayı veya bir saat önce yediğimiz bir yemeği hatırla işlemi bu atomun saniyelerin altında 40 yıl geriye gidip gelmesi ile gerçekleşiyor. 3-Nokta çok boyutludur.Bunun pratikte gerçekleşmesi İnsan Beynin %100 kapasite ile kullanımında anlam kazanıyor. İnsan ömrü 60 yıl ise ,60 yıl içinde 600 ya da 6000 yıl yaşamak ancak aynı anda birden fazla yaşamı mümkün kılmakla olur. Aynı anda beslenip,müzik dinleyip,matematik problemi çözüp, uyursanız aynı anda dört yaşamı yaşayıp 60 yılı 240 yıla çıkarabilirsiniz. Bu ancak İnsan Beynin %100 kapasite ile kullanımında sağlanıyor. 4-Dünya\'da yaratılan insanın 2 evrimi var,birincisi Gezegenin içinde devam eden Darwin\'in gösterdiği Evrim süreci,ikincisi bu bedene yerleştirilen İnsan\'ın evrim süreci. Evren taşıyıcı bir bedenin üzerine ikinci daha üstün nitelikte bir canlıyı monte ediyor.Düşünme kabiliyetimizin olması ikinci canlıdan kaynaklanıyor. 5-Evrenin yapısı çok boyutluluğa dayanıyor,buna bağlı olarak tek bir zaman yok.Evrenin ilk oluşumu İnsan Düşünce Atomu ile yakından ilgilidir,İnsan Düşünce Atomu parçalandığında daha basite değil çok daha kompleks bir sisteme ulaşılıyor.

Burak Tunca 10 yıl önce 0