Evrenin oluşu mu ve ışık.

Zeynel Özyürek 13 Aralık 2013
    Sorum Şöyle: Evren oluşumunda ışık yayılımı şuan bulunduğumuz zaman Diliminde Tüm Evreni Kaplamış mıdır ? Kütlesi olan veya olmayan ışıktan hızlı Madde oluşturabilme Kapasitesine zahip Birşeyler varmıdır ? Varsa eğer Evrenin 14 milyar ışık yılından daha Geniş olduğunu yani Bing Bang den sonra ve hala genişlemeye Devam Ediyorsa ( bazı kaynaklar Daha da daraldığını Söylüyor ) Işık Tüm Evreni Kaplaması Söz konusu Değildir o zaman. Ama Nötrino'lar ışık dan daha hızlı hareket ediyor ise bazı Çevrelerinin Bir yıldızlar arası Seyahati İmkansız olarak Nitelendirmesini Tamamen Çöpe Atmaz mı ? Ayrıca einstein rölativite Teoriside hatalı olmuyor mu ? Nötrino 730 kilometreyi ışığa göre 60 nanosaniye daha hızlı kat etmişler. ışık aynı mesafeyi saniyenin binde 2,4'ü sürede kat etmiştir. Bu da insanlığa bu hzıla zamanın Bükülebileceğinin Bir Göstergesi Değil midir ?
    Zeynel Özyürek 13 Aralık 2013
    işikdan hizli hareket bazı teyorılerde munkun en yaygın fıkırse işıqdan hızlı hareket başladıqı andan kucuk bır zaman dılımınden sonura uzaysal boyut deyşıldıyıdı.. bazı teyorlere gorese ilk olaraq zamansal boyutun deyişecek.
    necati nicat 14 Aralık 2013
    Evrenin genişlediği ispat edilmiş bir gerçektir, ve big bang olayından sonra ışığın evrenin sonuna bir türlü ulaşamamış olması evrenin ışıktan hızlı genişlediği yönünde bir fikir oluşturabilir fakat uzay fiziğinin temeli sayılabilecek izafiyet teorisinde, hiç bir varlığın ışıktan hızlı gidemeyeceği izah edilmiştir. Yani bu teorinin çökmesi demek her şeye sil baştan başlayacağımız anlamına gelmektedir. Fakat hatırlatmakta fayda var ki ışığın evrenin sonuna ulaşıp ulaşmadığını hiç bir insanoğlu gözlemleyememiştir, yani bu fikir bir öngörüden ileriye gidemez.
    Furkan Tuğrulelçi 15 Aralık 2013
    1-Evren canlı bir varlık.Organik ve inorganik bir bütün. Düşünerek hareket ediyor,kendi evrimini ve yarattığı alt birim organik ve inorganik varlıkların evrimini kontrol edebiliyor. Evrenin evrimi gelişerek sürüyor, insan bu sürecin içinde yer alan Evrenin yarattığı bir organik canlı.
    2-İnsan Düşünce Atomu'nun hızı bildiğimiz herşeyin üstünde bir hız.40 yıl önce yaşadığımız bir olayı veya bir saat önce yediğimiz bir yemeği hatırla işlemi bu atomun saniyelerin altında 40 yıl geriye gidip gelmesi ile gerçekleşiyor.
    3-Nokta çok boyutludur.Bunun pratikte gerçekleşmesi İnsan Beynin %100 kapasite ile kullanımında anlam kazanıyor. İnsan ömrü 60 yıl ise ,60 yıl içinde 600 ya da 6000 yıl yaşamak ancak aynı anda birden fazla yaşamı mümkün kılmakla olur. Aynı anda beslenip,müzik dinleyip,matematik problemi çözüp, uyursanız aynı anda dört yaşamı yaşayıp 60 yılı 240 yıla çıkarabilirsiniz. Bu ancak İnsan Beynin %100 kapasite ile kullanımında sağlanıyor.
    4-Dünya'da yaratılan insanın 2 evrimi var,birincisi Gezegenin içinde devam eden Darwin'in gösterdiği Evrim süreci,ikincisi bu bedene yerleştirilen İnsan'ın evrim süreci. Evren taşıyıcı bir bedenin üzerine ikinci daha üstün nitelikte bir canlıyı monte ediyor.Düşünme kabiliyetimizin olması ikinci canlıdan kaynaklanıyor.
    5-Evrenin yapısı çok boyutluluğa dayanıyor,buna bağlı olarak tek bir zaman yok.Evrenin ilk oluşumu İnsan Düşünce Atomu ile yakından ilgilidir,İnsan Düşünce Atomu parçalandığında daha basite değil çok daha kompleks bir sisteme ulaşılıyor.
    Burak Tunca 21 Aralık 2013
    1-Evrenin ilk var olma anı kazanılmış bir tecrübe,yani çok sayıda evrenin var olması bu tecrübenin sürekli ve durmaksızın
    gerçeğe dönüşmesiyle bağlantılı.
    2-Big Bang gerçekleştiğinde Evren zaten vardı.İlk var olma anı kompleks bir sistemin tüm unsurlarıyla oluşmasıdır.Sistem big bang-büyük patlamayı gerçekleştirmiştir.Evrenin ilk oluşum anı İnsan Düşünce Atomu'nun parçalanmasıyla gerçekleşmiştir.
    Burak Tunca 22 Aralık 2013