Karadelikler içine çökerken, bir nevi uzay-zamanı yırtıyorlar değil mi ?

Aykut 05 Haziran 2015
    Biraz yanlış oldu.Karadelikler içine çökmez
    Aykut 05 Haziran 2015
    Yırtmaktan ziyade benim görüşüm kıvırıyolar ya da büküyorlar olurdu . Çünkü fizik kurallarına aykırı miktarda yerçekimi olduğu için ve yerçekimide zamanın akışına etki ettiği için büyük dalgalanmalara neden olduğunu düşünebiliriz ama kendi bilgi ve görüşümle yazdım bunu ona göre.
    Can günindi 05 Haziran 2015
    Uzayı yırtmıyorlar, teoriye göre katlıyorlar ya da büküyorlar
    sehmus 05 Haziran 2015
    uzayda bir cismin yaptığı bükülmeyi şöyle anlayabilirsiniz. bir çay bardağı dolusu çay düşünün üst yarısı bizim evren alt yarısı paralel evren olsun. çay kaşığıyla üst tarafı ufak şekide karıştırın girdap oluşacaktır. etrafına da nane serpin bu naneler girdap etrafında dönecektir. bu işte sistemlerin, gökcisimlerinin uzayı bükmelerine eşdeğer. şimdi üst tarafı çok hızlı karıştırın. oluşan girdap bardağın alt yarısına hatta dibine ulaşacaktır ve bu iki evren arasında bir geçit oluşturacaktır. bunlar işte büyük yıldızların yoğun kütleli soğumuş çekirdekleriinin yaptığı devasa uzay bükülmesi ve kütleçekimine örnektir.
    aykan yatkın 05 Haziran 2015
    Yırtar diye biliyorum.Çarşaf düşünürsek üzerine bir kütle koyalım.Çarşaf bükülecektir.Fakat çarşafa çok ağır bir cisim koysak çarşaf yırtılacaktır.Karadeliklerde uzayı yırtabilir.
    Mr.Physics 06 Haziran 2015