Evren nedir? Evren olarak tanımladığımız alan neresidir? Çünkü biliyoruz ki evren genişliyor. Nereye doğru genişliyor. Evren bizim galaksiler topluluğumuzun bulunduğu alan ise evrenin sınırından sonra ne var? Sonsuz boşluk mu? Evren dediğimiz yere sonsuza giden boşlukta dahil mi?

Yiğitcan Karagül 06 Ocak 2016
    "Evrenden sonra ne var" sorusu, beynimizin uzayzamandan bağımsız düşünemediğinin bir ispatıdır. 13'üncü yüzyılın zen ustası Dogen, "Biz zaman varlıklarıyız" demiş. İnsanlar için bir şey başlar, sürer ve biter ama evren hissettiğimiz doğrusallıkta değil, farklı boyutlardan sürekli genişliyor. Umarım anlatabilmişimdir.
    Kaan Cançoban 07 Ocak 2016
    "Evrenden sonra ne var" sorusu, beynimizin uzayzamandan bağımsız düşünemediğinin bir ispatıdır. 13'üncü yüzyılın zen ustası Dogen, "Biz zaman varlıklarıyız" demiş. İnsanlar için bir şey başlar, sürer ve biter ama evren hissettiğimiz doğrusallıkta değil, sürekli farklı boyutlardan genişliyor. Umarım anlatabilmişimdir.
    Kaan Cançoban 07 Ocak 2016