0

Neil Armstrong sizce aya hiç ayak bastı mı?

Mücahid Canbeyli 8 yıl önce 14
0

http://unutulmazfilmler.co/for-all-mankind.html şu belgeselde aya gidiş-dönüş, iniş, yürüyüş, bayrak dikme, geri dönüş, yolculuk anındayken uzay aracının içindeki halleri vs her şey dahi neil armstrong'un kamerasından (ve yayındaki diğer bilim adamlarının kameralarından) çekilmiş bir şekilde video olarak bulunuyor daha neyin şüphesi bu ? (çok çok önemli bir belgeseldir fakat bilen kişi sayısı oldukça az) ayrıca daha bir kaç ay önce nasa apollo görevinde çekilmiş 2400 fotoğraf yayınladı https://www.flickr.com/photos/projectapolloarchive/ belgeseli izledikten sonra biraz aşağıda paylaştığım fotoğrafa da bakarsanız (ki teleskopla çekilmiş bir fotoğraf, ayda yürüdükleri kısmı gösteriyor, eğer yeterince kaliteli bir teleskop alırsanız siz de aynı görüntüyü kendi gözlerinizle görebilirsiniz) http://www.nasa.gov/sites/default/files/images/444024main_apollo15_LRRR_HI.jpg artık şüphe duymanız için hiç bir sebebiniz kalmaz umuyorum. http://spacemath.gsfc.nasa.gov/Algebra1/3Page7.pdf burada da van allen kuşağının nasıl geçildiğini anlatılıyor, ingilizceniz yeterse okuyun. eğer hala ikna olmadıysanız evrim ağacının hazırladığı şu upuzun 2 yazıyı okuyabilirsiniz. http://www.evrimagaci.org/makale/492 - http://www.evrimagaci.org/makale/11 tüm bunlar dışında farklı ülkelerdeki bilim adamları tarafından televizyon programlarında tüm komplo teorilerine bir bir cevap verilmiştir, youtube da bulabilseydim onların da linkini koyacaktım.

Emre Sanmaz 8 yıl önce 0