Neil Armstrong sizce aya hiç ayak bastı mı?

Mücahid Canbeyli 04 Aralık 2015
    Günümüzdeki kaynaklara göre Ay'a ayak basan ilk insandır. Şöyle bir teoride var; Rusya'nın uzay yarışını sonlandırmasını istedikleri için set ortamında hazırlanmış resimler olduğu da düşünülmektedir. Bana kalırsa Neil Armstrong Ay'a ayak basmamıştır.
    Doğukan Utku Günay 05 Aralık 2015
    her iki ihtimalde doğru olabilir, asıl soru cevabı bilmek sana ne katar? sonraki adımda bu merakın nedeni nedir?
    kemal aslan 06 Aralık 2015
    bence ayak bastılar ama sonraki 30 yıl içindede projeleri durdurdular bana kalırsa hızla gelişmek insanların zoruna gitti ve bütün bilimsel çalışmaları yavaştan alıyorlar politikayla alakalı
    Kıvanç 06 Aralık 2015
    Kütür kütür bastılar neden bu kadar inanılmaz olsunki.Marsdaki robotlar nasanın deilmi.9 yıl önce atılan uzay sondası daha bir ay önce plutonun resimlerini göndermedimi 6 milyar km öteden. ( biz plutonu gaz zannediyorduk.Gaz,buz.kayaymış,denmedimi) Bunların hepsi palavramı yani ?
    mustafa pakkan 06 Aralık 2015
    Gerçeklere inanmak yerine saçma komplo teorilerine inanmak hoşumuza gidiyor belki ama ama aya ayak basmayı bırakın adamlar Voyager ile çoktan güneş sisteminin dışına bile çıktılar. Ayıca, aydan getirilen bir sürü örnek hala laboratuvarlarda inceleniyor. Ay yürüyüşü sırasında aya yerleştirilen bir aynaya dünyadan yansıtılan lazer ışınıyla ayın dünyaya uzaklığı sürekli olarak takip ediliyor. Buna benzer %100 kanıtlar varken başka şeylere inamaya çalışmak sadece kendimizi kandırmaktır.
    Mehmet Ali 06 Aralık 2015
    Yıl 2015 oldu.
    Artık "Aya gidildiğine inanmayan birisi cahildir" demek yanlış olmaz.
    Evet, cahilsiniz.
    Ancak cahillik denen olgu, geçici bir durumdur. Araştırmakla ve okumakla probleminize çözüm bulabilisiniz. Çok geçmiş olsun.
    YSFYSFYSF 06 Aralık 2015
    Mücahid Canbeyli 07 Aralık 2015
    Bence doğukanın ikinci söylediği şey doğru olan. Evet doğru NASA çok büyük uzaklıklara gidebiliyor ama insan gönderemiyor. Çünkü Dünyamızı çepeçevre saran van allen radyasyon kuşağı var. Bu kuşaktan geçmek için çok kalın yalıtkan maddeler olmalı fakat gerek uzay araçlarında olsun gerek astronot kıyafetlerinde olsun ince bi kaç alüminyum katmanını geçmiyo. Eğer gerçekten birşeyler öğrenmek istiyorsanız bunları tamamen izleyin derim. 1- https://www.youtube.com/watch?v=E-1ecFkinz0 2- https://www.youtube.com/watch?v=kwNOjmSFrLQ 3- https://www.youtube.com/watch?v=9tnRAfb1cV0 ve birine cahil demek bu kadar kolay mı. Eminim hayatında van allen kuşagını ilk defa duyuyosundur dostum
    Mücahid Canbeyli 07 Aralık 2015
    Nasa Güneş Sisteminin dışını her türlü inceleyebilir ama van allen kuşağının dışına insan gönderemez. Yıl olmuş 2015 Ruslar neden uzaya hiç insan göndermedi bi düşünün derim
    Mücahid Canbeyli 07 Aralık 2015
    http://unutulmazfilmler.co/for-all-mankind.html şu belgeselde aya gidiş-dönüş, iniş, yürüyüş, bayrak dikme, geri dönüş, yolculuk anındayken uzay aracının içindeki halleri vs her şey dahi neil armstrong'un kamerasından (ve yayındaki diğer bilim adamlarının kameralarından) çekilmiş bir şekilde video olarak bulunuyor daha neyin şüphesi bu ? (çok çok önemli bir belgeseldir fakat bilen kişi sayısı oldukça az) ayrıca daha bir kaç ay önce nasa apollo görevinde çekilmiş 2400 fotoğraf yayınladı https://www.flickr.com/photos/projectapolloarchive/ belgeseli izledikten sonra biraz aşağıda paylaştığım fotoğrafa da bakarsanız (ki teleskopla çekilmiş bir fotoğraf, ayda yürüdükleri kısmı gösteriyor, eğer yeterince kaliteli bir teleskop alırsanız siz de aynı görüntüyü kendi gözlerinizle görebilirsiniz) http://www.nasa.gov/sites/default/files/images/444024main_apollo15_LRRR_HI.jpg artık şüphe duymanız için hiç bir sebebiniz kalmaz umuyorum. http://spacemath.gsfc.nasa.gov/Algebra1/3Page7.pdf burada da van allen kuşağının nasıl geçildiğini anlatılıyor, ingilizceniz yeterse okuyun. eğer hala ikna olmadıysanız evrim ağacının hazırladığı şu upuzun 2 yazıyı okuyabilirsiniz. http://www.evrimagaci.org/makale/492 - http://www.evrimagaci.org/makale/11 tüm bunlar dışında farklı ülkelerdeki bilim adamları tarafından televizyon programlarında tüm komplo teorilerine bir bir cevap verilmiştir, youtube da bulabilseydim onların da linkini koyacaktım.
    Emre Sanmaz 10 Aralık 2015
    Kimin neden umurunda olsun ki? Asıl soru aya ne zaman tatil köyü kurulacak.
    Bu bir inanç meselesi değildir. Ancak yine de yukarıda bulunan cevaplar umarım birşeyler öğrenmenize sebep olmuştur. Bu arada daha da önemlisi şudur ki ; cahillik kötü birşey değildir ve en güzel yanı araştırmakla geçiyor oluşudur. Sizde mevcut bulunan cahilliğin Emre Sanmaz'ın verdiği bazı linkler neticesinde yok olduğuna inanıyorum. Hatta ve hatta yıllar önce araştırdığım bu konuyu, hatırlamak maksadıyla yeniden araştırken ben de bazı cahilliklerimi gidermiş oldum. Yine de korkmayın cahillikten. Ha bir de bilim bir inanç merkezi değildir. Bilimsel bir konuya inanmak ya da inanmamak gibi bir olgu yoktur kanaatimce.
    YSFYSFYSF 16 Aralık 2015