paralel evrenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Tuğba Yücel 13 Nisan 2013
    paralel evrenler teoride mümkün ama pratiğe dökmek şuan için zor.
    ozan konar 04 Haziran 2013
    Günümüzün teorik fizikçileri paralel evrenlerin var olduğu varsayımını sıkça kullanıyorlar. Var olduğunun varsayılması pekçok konuya açıklık getirebiliyorken olmadığını düşünmek soruları cevapsız bırakıyor. Ancak bu olduğunun kanıtı değil, olup olmadığı konusunda teoremler geliştirilmeye çalışılıyor ve çalışmalar yapılıyor. Bu konudaki genel kanı olduğu veya olması gerektiği yönünde ilerliyor...
    Burak Kayadelen 17 Nisan 2013
    paraler evrenler hakkında bir çok teori bulunmakta bu teoriler
    hakkında kanıt bulunmasada bazı araştırmacılar paraler evrenlerin oluşması için yeterli herşeyin olduğunu düşünmektedir.
    eray aktokluk 21 Haziran 2013
    Bence; paralel evren diye birşey yoktur. Sanırım bu teorinin temelinde zamanın izafi olduğu fikri var. Bence paralel evren degilde paralel zaman dilimleri var. Bunuda kısadan söyle anlatayım; evrenin merkezine ilerledikçe zaman dahil herşey çok hızlı ilerlemektedir, evredin dış sınırlarına yaklaştıkça bunun tam tersi zaman dahil hersey yavaşlamaktadır.
    abullah yıldırım 25 Haziran 2013
    Aslında bu sicimlerle alakalı bisey galiba çünkü boyut sayısını arttıran teori sicimlerle teorisi çok düşünmek mümkün olmasada 11 boyuttan söz ediliyor bu da paralel evreni doğrulayan bisey aslında.
    Servan Bilgeç 14 Temmuz 2013
    paralel evrenler konusunda en aciklayici bilgi ,Hans Von Ayberg'in kitaplarinda var ve cok aciklayici ve anlatimida cok iyi.Bakmayin Kur'an ile iliskilendirdigine aslinda tamamen fiziksel ve materyalist bir aciklama soz konusu.Onun yayinlarina facebook sayfasindandan ulasabilirsiniz .Yillardir (20 yil oldu)hic yanimdan ayirmadigim kitaplardir.
    umit balaban 25 Ekim 2013
    bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.
    Tuğba Yücel 31 Ekim 2013