0

şimdi öncelikle dostum her insanının kendine göre çevresel zeka yasası mevcuttur.Bu yasaya göre her insanını çevresel zekası karakteristik bir özellik gösterir.Çünkü Tanrı aslında insanları buna göre programladı...Her insanın kendine özgü birer çevresel zekası mevcuttur.Şimdi çevresel zeka derken aklımıza gelen bir sürü zeka çeşidi mevcuttur.Şimdi ben size bu çevresel zeka yasası aracılığı ile halkımız ve tüm Dünyaca karıştırılan ve bilinmeyen kavramlardan söz edeceğim..Öncelikle bir çok zeka çeşidinin var olduğunu biliyoruz ve her insan bu zeka çeşitlerini çevresel faktörlerle eşit oranda yükseltemez...Çünkü her insanın genetik sebeplerden dolayı herhangi bir zeka çeşidine daha çok eğilim gösterilir ve o zeka türü diğerlerine göre daha kolay yükselir..İşte biz buna çevresel zeka diyoruz neden çevresel zeka ? Şimdi öncelikle zeka çeşitlerinin artma oranlarına çevrenin dışında genetik faktörününde etkili olduğunu bizler biliyoruz ama işte asıl bilim insanları şunu bilmiyor bu genetik faktörün etkisini çevre faktörü ile insanlar nasıl bağdaştırır ise işte o zaman nasıl süper zeka (hiper zeka) seviyesine yani zekilik derecesine nasıl geldiklerini bulacaklar...Şu zamana kadar tüm testlerde bunlar tam olarak açıklanamadı ne tek yumurta ikizlerinde ne de en kapsamlı ıq testlerinde...İşte bunu çevresel zeka açıklıyor açıklayım...öncelikle senin doğumundan sonra zekana etkiyen genler tüm zekaların temel yasasını oluşturdu...İşte dostum bak burayı çok iyi analiz et genetik zekada sadece doğarken bireyin tüm zeka çeşitlerinin temelini oluşturmada ki görevi üstlenir...Zekada genetik faktörü sadece burada geçerlidir..Eğer işte bu evrede (doğum) genetik etki bozuksa örnek Down sendromu gibi işte asıl o zaman genetik faktörü tüm zeka tiplerinin ana yapısını oluşturamaz...Sen de bu olmadığına göre sen ben herkes eşit bir şekilde Dünya'ya gelir...İşte o zaman büyüme ve gelişme oldukça tıp ki termometre çeşitleri gibi zeka çeşitlerinde sana bağlı olarak sıfırdan artış gösterir....Ama birisi vardır ki eğer o zeka tipini keşfeder isen (bu sana özgü) işte o zaman sen sen olursun... Bilimde Kelvin termometresinin kullanıldığını bilir misin kardeş... İşte bu da tam olarak budur... Eğer onu tespit ettiğinde meslek hayatında en başarılı kişi sen olacaksın hiper zekilik seviyesine yükselirsin..Tıp ki Albert Einstein gibi..Bana Albert Einstein'in hayatını kapsamlı bir şekilde araştır dostum ondan sonra ben yazıma devam edeceğim...O zaman ÇEVRESEL ZEKA YASASINI ANLAYACAKSIN...

Gökhan Hasdemir 8 yıl önce 0