Şimdi sorum şu hepimiz proton notron ve elektron lardan meydana geliyorsa k biz neden canlıyı z ve eğer yapabilrsek bir taşa can verebilir miyiz cevapları bekliyorum ☺

Ogün 08 Kasım 2015
    Kendi kopyanı bile yapabilirsin:)
    Mehmet Ali 09 Kasım 2015
    Bu daha çok metafizik sorusu. Ruhla yada benlikle ilgili. Yani bütün atomlarımızı tek tek ayırıp sonra tekrar aynı yerlerine koysak yeniden yaşar mıyız, hiç bilmem bence yaşamayız ama felsefe sorusu bu. Emin olamayız. Üstün deham bana mümkün olmadığını söylüyor.
    bu konu burda bir ya da iki cümle ile anlatılabilir bir konu değil bence . ancak eğer yardımcı olacaksa bir iki cümle söyleyebilirim . öncelikle canlılık ve cansızlık diye direkt ayırmak pek anlamlı değil . çünkü; en basit şekilde , bir etkiye karşı verdiğin tepki cansız diye adlandırdığın bir cismin verdiği tepkiyle çok benzerdir . bu konu için şu makaleyi okumanı isterim http://www.evrimagaci.org/makale/34 . hayatın temel yapı taşlarından olan elemet karbondur . ve karbon atomları belirli koşullar altında çok farklı olan hareketer sergilemektedir . evrenin ilk anlarında cansız diye nitelenen nötronlar uygun sıcaklık sağlandığı için birbiriyle birleşme eğiliminde olmuşlardır . ve yıldızların yakıtı olan hidrojen ve helyum buradan bu şekilde oluşmuştur . canlılık ya da cansızlık diye ayırmak teknik olarak
    merakduygunukoru 09 Kasım 2015
    bu makale sana yardımcı olabilir . biraz uzun ama aklındaki bütün soruları cevaplayabilecek türdedir . bu soruyu ben de kendime defalarca sordum :) ve inan bana yardımcı olacak . http://www.evrimagaci.org/makale/34
    merakduygunukoru 09 Kasım 2015
    taşa can verme olayı biraz farklı kalır . çünkü ; makaleyi okuduğunda anlayacaksın ki canlılık dediğin şey cansızlıkla pek farklı değil .
    Kesim Kesgin 09 Kasım 2015