bence evren sonsuzsa öldügümüz zaman diger taraf diye birşey yoktur aslında herşey bu evrende olabilirmi ölünce ruhumuz ışınlznmaz göge cekilirse dedigim şey mümkünmü

samet yakar 25 Ekim 2015
    evren sonsuz olduğunun net ispatı yok , bu bir fikirdir ve evrenin ışık hızından daha hızlı bir şekilde genişlemesi sonucu ortaya atılmıştır. şuan ki teknoloji ile bunun kanıtına ulaşamayız çünkü yarıçapı 14 milyar ışık yılı olan bir küreyi görüyoruz . ayrıca başka evrenler olma ihtimalide var ki bizim evrenimiz belki şuan genişlemesi durmuş olabilir ama bunu bizim görmemiz çok çok uzun yıllar alacaktır . ama yaşlanmama ve sonsuza kadar orda yaşama vasıflarına bakarsak madde dönüşümüyle akıp giden bu evren cennetin olması daha düşük ihtimal , başka bi evrende olma olasığı ise daha yüksek bir ihtimal olarak düşünüyorum.
    Barış Yılmaz 26 Ekim 2015
    ruhun göçü gibi bir kural yok bildiğim kadarıyla. din diyor bunu ve pek inandırıcı değil.
    Tyca Garcia 26 Ekim 2015
    bu sorun aklıma yerin altına indikçe cehennemde azap çeken insanların seslerini duyduklarını iddaa eden kişileri , videoları getirdi :D
    Umut Can 27 Ekim 2015
    Öncelikle sonsuzluğun yapısı gereği bir şeyin sonsuz olduğunu asla bilemeyiz. Eğer evrenin sonsuz olduğunu kabul edersek diğer taraf dediğimiz şeyin bu evrende olup olmadığı tartışma konusu bile olamaz çünkü ortada sonsuz olan bir şey varsa her şey onun içinde olmak zorundadır zaten. Bu durumda alternatif evrenlerin de varlığını reddetmiş oluruz ki sonsuz olan iki farklı şeyin var olması mümkün değildir. Kısacası bu evrende olmayan şeylerin varlığının kanıtı aynı zamanda bu evrenin sonsuz olamayacağının kanıtı olur. Tabii bu ahiretin bu evrende olmadığı anlamına gelmez ama en azından bu evrende olmak zorunda olmadığını söyleyebiliriz.
    Emin Akben 27 Ekim 2015