Big bang patlamasıyla ortaya çıkan yüksek enerjili ışık nerde?

Nur YILMAZ 16 Mayıs 2012
    Bence evrene yayıldı.Ve güneşte bu ışıktan güneş oluştu
    Nazmi şendil 03 Temmuz 2012
    Edwin Hubble anısına adını almış Hubble teleskobu yıllar önce evrenin sürekli genişlediğini bize kanıtlamıştı. Bu durumda büyük bir olasılıkla ışık sürekli aynı kalıp evrenin hacmi büyüdüğü için zamanla hissedilmemeye başlamıştır.
    Çağdaş Balcı 15 Temmuz 2012
    evrendeki hiçbir enerji yok olmaz bu mantıkla gidersek o ışık enerjisi büyük ihtimalle başka enerjilere dörüşmüştür.
    Zaten bu getirileccek başka açıklama da yok zaten.
    Zeynep Otaku 20 Aralık 2012
    gezegenler hepsi bu ışıklardan oluşur peki bu ışıklar gözlemlenebilir ya da fark edilebilir mi 1948 yılında George Gamow, Ralph Alpher ve Robert Herman teleskoplarıyla bu ışınımların varlığını tespit etmiştir bu ışımaya da kozmik mikro dalga arkaplan ışıması demiştir
    cem taş 24 Ocak 2013
    Bing Bang gerçeklişten sonra aradan zaman geçmiştir.ve zamanla bu ışığın gücü azalacığı için tabi ki bu sırada evren büyüyor.evren büyürken ışık bize ulaşamıyor belkide başka galaksilerde gözüküyor olabilir.
    eray aktokluk 21 Haziran 2013