0

yaratılı

yolcu 8 yıl önce 0
0

gerçekten merak edenler için Yaratılışın özetinin özeti Halef Altı günde yaratılış veya halef c. İskenderoğlu kitaplarından, merak edenler daha ayrıntılı açıklamalara ulaşabilir. 6 GÜNDE YARATILIŞIN 3 GÖRÜNMEZ ALEM SAFHASI 1. "NURUN ALA NUR BEDENLER" VE ŞAHİTLİK ALEMİ "HATIRLA Kİ RABBİN MELEKLERE; BEN YERYÜZÜNDE BİR HALİFE YARATACAĞIM" DEDİ. (Bakara/30) - Cenab-ı Allah, İnsanı hiçbir mahluka vermediği şerefle evrenin yaradılışına şahit tutmak için IŞIK BEDENDE yaratıyor. (Tüm gelmiş gelecek tüm insanlar bu milyonlarca yıl sürecek inşa'aya daha ol emri verildiği ilk andan itibaren şahitlik yapıyorlar. O yüzden cismani bedeninden ışık bedenine dönen insanlara o alemi tekrar hatırlama donanımına geldikleri için ŞAHİTLİK makamı veriliyor.) Ayrıca yaradılışın bu safhasında ısı ve ışık aklın alamayacağı kadar yüksek olduğu için insan dünya hayatında imtihana tabi tutulacağı düşük cismani halinde henüz değil de "nurun ala nur" gibi en yüce bedende bulunuyor. ENERJİ-ÖZATEŞ Yaratılışın ikinci aşaması birinci aşamada oluşan çok yüksek ışık ile ısının Evren içinde genişlemesiyle ışık taneciklerinin belirli bir oranda soğumaya başlamasına sebep olmuştur. Bu süreçte IŞIK TANECİKLERİ BİR ARAYA TOPLANIP enerji taneciklerini oluşturmuştur. Bu enerji tanecikleri Kuran'ı Kerim'de "ÖZ ATEŞ" ve "DUMANSIZ ALEV" olarak ifade edilmiştir. Astrofizik bilim dalı ileri sürdüğü BİNG BANG (Büyük patlama)teorisinde de ENERJİNİN IŞIK TANECİKLERİNDEN oluştuğuna yakın açıklamalarda bulunmuştur. 3. KUARKLAR (BALÇIK SAFHASI) Allah'ın ZATINDAN ZATINA tecellisi uzay boşluğu içersinde genişlerken ışık tanecikleri birleşerek, enerji taneciklerini oluşturmuştur. ENERJİ TANECİKLERİ DE BİRLEŞEREK İNSANIN FİZİKSEL BEDENİNİN EN KÜÇÜK YAPISI olan KURAN'I KERİM'DE İFADE EDİLEN SÜZÜLMÜŞ ÇAMURU BALÇIĞI OLUŞTURMUŞLARDIR. BALÇIĞIN ASTROFİZİK'TEKİ KARŞILIĞI KUARK'TIR!!! KUARKLAR (balçık); Elektron, Proton, ve Nötron gibi yapıları meydana getiren yapı taşlarıdır. YARATILIŞIN 6 GÜN SIRRI 3 GÖRÜNÜR ALEM SAFHASI 4. ELEKTRONLAR 5. ATOMLAR Bu aşamada DA ATOMLAR; ÜZERLERİNE YÜKLENEN İLAHİ PROGRAMLA MOLOKÜLLERİ OLUŞTURURLAR. Bu aşamada EVREN' deki düzen artık şekil almaya başlar. Genişleyen EVREN' DE vücut kazanmış yapılar şuurlu olarak birleşirler. Günümüzde bilim DNA moleküllerinin oluşturacağı yapıların BİLGİSİYLE DONATILDIĞINI keşfetmiş, inkar edememiştir. 6. MOLOKÜLLER VE HÜCRE Altıncı günde; ışık yapı-enerji yapıyı, enerji yapı – balçık/kuark yapıyı, kuark yapı-atomları, atomlar-molekülleri, MOLOKÜLLER DE HÜCRELERİ oluşturmuştur. Evrendeki her varlık hücrelerin birleşmesinden sonra ferdiyet ve fiziksel vücut kazanırlar. VARLIKLAR BU AŞAMADAN SONRA GENEL İSİMLERİNİ ALIRLAR: insan, bitki, hayvan, taş, toprak, su, maden, gezegen...) BÜYÜK SIR (13) – Altıncı aşamadan sonra yaratılmış olan canlı cansız her varlık hangi tür bedene sahip olursa olsun, (ışık beden/melekler, enerji beden/cinler ve şeytanlar ve FİZİK BEDENE SAHİP İNSAN dahil her varlık aynı zamanda sondan başa doğru ASILLARINA DÖNME YOLCULUĞUNA başlamıştır! YARATILIŞ ANINDAKİ TESBİHATLAR/FREKANSLAR Varlıkların yaratılışın kaynağı,ALLAH'IN ZATINDAN ZATINA TECELLİYATININ ilk anlarında oluşan çok şiddetli IŞIK olup VARLIKLAR, 6 aşama/kategori geçirmesine rağmen neden renkleri-tatları ve şekilleriyle birbirlerine benzemiyorlar? bu kadar özetleyebildim yaratılışı....

yolcu 8 yıl önce 0