0

Philadelphia Deneyi ve görünmezlik doğru mu?

Ahmet Kemal Keklik 12 yıl önce 3
0

Oluşturulan çok yüksek güçlü manyetik alan atomlar arası manyetik kuvvetleri geçici olarak yenmiş ve atomu meydana getiren yükleri birbirinden ayırarak uzay-zaman da bir gedik açmış olabilir. Bu gedik maddenin bulunmadığı bir deliktir. Çünkü atomlar birbirinden ve kendi çekirdeklerinden ayrılarak bir sis bulutu halini almış olabilirler. Tabi enerji sürekli olsada yayılımsaldır, o yüzden ayrılan yüklere etkiyen kuvvet yüksek olmasına rağmen değişkendir. Değişken manyetik kuvvetlerin, birbirleri ile yeniden birleşmeye çalışan yüklerin eski düzenini bozmasından dolayı gemi mürettebatı gemi ile bütünleşmiş olabilir. Olduğu iddia edilen pek çok olayın manyetik kuvvetin yükleri ayırmasından kaynaklı olduğu savunulabilir. Belki deneydeki olaylar abartılmış olabilir ancak, çok yüksek manyetik kuvvet gerçekten insanı bir jöle kıvamına getirip öldürebilir veya buzun sıcakta eridiği gibi eritebilir. Çünkü manyetik kuvvet elektronlarada protonlara da etki eder. Maddelerin katı, sıvı, gaz, plazma, esneklik, sertlik, yoğunluk, iletkenlik gibi ayırt edici özellikleri atomlar arasındaki manyetik kuvvetlerin hassas dengesi ile çok yakından alakalıdır. Ancak atomlar arası bağlar bu şekilde koparak gemi tamamen kaybolmuş olacak olsaydı, gemide bulunan cihazlar madde ve uzay yırtıldığında işini yapamayacak ve manyetik kuvvet ortadan kalkmış olacaktı. Geriye insan ve metal karışımı erimiş yığın kalırdı. Eğer ayrışan atomlar genelde eski hallerine geri dönüyorlarsa hipotez çökmediği gibi hala geçerliliğini korur.

Burak Kayadelen 12 yıl önce 0