Plazma nedir?

Fizikçim 16 Temmuz 2015
    görsel olarak kafada canlanması açısından , hani sihirli kürelerdeki gördüğün tuhaf ışık demetleri ,doğrusal manyetik kutuplaşma dedikleri şey plazmadır o ;)
    mimiuzay 16 Temmuz 2015
    maddenin 4. hali :/ bide lisede bi fizikçimiz vardı "gençler şu florasanların içindeki plazma işte" diyip geçmişt xdxd
    Muhammet YİĞİTOĞLU 17 Temmuz 2015
    heheh aynen teslanın buluşu florasandı diye hatırladım birden :)
    mimiuzay 17 Temmuz 2015
    Fazla Isı nedeniyle parçalanmış olan atomların Isı ve Işık yaydığı maddenin 4.hali. Örnek:yıldızlar
    kaan nuri asar 17 Temmuz 2015
    Maddenin 4. halidir.Fazla enerji alan atomların elektronları yüksek hızları sebebiyle atomların yörüngelerinden ayrılıp sonra atomlardan uzaklaşır.Bu hale plazma denir.
    Mr.Physics 18 Temmuz 2015
    Elektron kaybeden atomlar iyonlaşıyor mu? Plazma için elektron topluluğu denebilir mi? (Bu durumda tüplü tv"lerin tüplerindeki elektron tabancasından çıkan plazma mı?
    Burtay Mutlu 19 Temmuz 2015
    Plazma maddenin 4. hali. Yıldırım, mum yandıktan sonra oluşan sıvımsı yapı, yanardağdan akan lav bunlar plazmadır. Ne tam katı ne tam sıvı yani.
    Emirhan Bülbül 20 Temmuz 2015
    Güneşimiz bir plazmadır. Gaz ve Sıvı arası acip bi şii, hayvan gibi şiii yapıyosunuz soru soruyorsunuz :D
    alper çadıroğlu 22 Temmuz 2015
    Plazma, içerisinde iyon, elektron, uyarılmış atom, foton ve nötral atom veya molekül içeren bir karışımdır. Plazma doğada güneş ve bazı yıldızların içinde yıldırımlarda ve elektirik boşalmalarında görülür. herhangi bir maddenin gaz haline belli bir enerji vererek plazma elde etmeniz mümkündür.
    Güven Durgun 22 Temmuz 2015