paralel evrenler kuramı tam olarak nasıl açıklanabilir ?

gizem sarıtaş 28 Temmuz 2011
    Sicim kuramını 11 boyutla ele alıp M teorisi oluşuyor ve 11. boyutta evrenler zar içinde boşlukta bulunuyor, evrendeki galaksiler yıldızlarda o zarların yaptığı farklı zamanlarda farklı yerlerin çarpışmasıyla oluşuyor, bu zarlar birbirine paralel evrenler oluyor
    İrem Yiğit 28 Temmuz 2011
    teşekkürler anlamama yardımcı oldu videolar
    gizem sarıtaş 28 Temmuz 2011
    rica ederim :)
    İrem Yiğit 28 Temmuz 2011
    paralel evrenler şuan için sadece matematiksel bir fantezi. yapılan matematiksel hesaplamaların sonucuna göre ortaya atılan bir tez gözlemlenememiş ve kanıtlanamamıştır.
    onur öztürk 12 Ekim 2011
    bakin bu parelel evren kurami cok basit bi kuramdir. hayal edin einstein'in teorisini ele alalim ve isik hizinda yolculuk edelim = zamanda yolculuk meydana gelicekdir ve bu zamanda yolculugun bide geriye gidilmesi hayal edilmistir buda buyukbaba kuramini(zamanda geri gittiginizi dusunun ve kazalikla buyuk babanizi oldurdugunuzu dusunun dolayisiyla siz dogmamis olacaksiniz ve zaman makinaasida olmamis olacak) ortaaya surmustur ve parelel evren kuramini aciga cikarmistir parelel evrende yani gecmise gittiginizde o dunyayi hicbir sekilde etkileyemiceksiniz kisacasi parelel evren kurami zamanda geriye yolculuk hayalinden ortaya cikmistir.
    furkan can kaygisiz 14 Ocak 2014