Big Bang nasıl olduda patladı? Hiclik saf enerjiden ibaretdi ve zaman yoktu.Benim düşüncem kainat milyarlarca maddeninbir yere toplanıp patlamasından oluşmadı.Kainat dev bir alanda patladi.

Aras Alisov 11 Mayıs 2020
    Büyük patlama aslında bir qatlama değildir büyük patlama uzayzamanının oluşmaya başladığı zaman dilimidir.ve içeriye sıkışmış olan maddelerin yani evrenin etrafa saçılmasıdır büyük patlama bir mekan değil zaman dilimidir. Uzay ise evrenin içinde meydana gelmiştir.
    Aras Alisov 11 Mayıs 2020
    bunlari kimse bilmiyor.
    ribozom 11 Mayıs 2020
    Aslında geçmişe gidebiliriz bizim bulabileceğimiz en uzak yer evrenin başlangıcı ama orada yaşayamayız.
    Maxwell 11 Mayıs 2020
    Yani evrenin ömrü olan yıl sayısı kadar uzaklıktaki bir yere(başlangıcın olduğu noktaya) ışık yılı uzaklığında bakarsak görebiliriz.
    Fotonlar leptonlarda. 10 saniye sonra olustular.Yani goremezsin
    morgan 12 Mayıs 2020
    10 saniye önce oluşan parcacik yok mudur? 10 saniye öncesi belki çeşitli aletlerle görülebilir veya smüle edilip,fotoğraflandırılabilir.
    ribozom 12 Mayıs 2020
    Gorulmekten kastim olcumlenmesi zaten.Gorunen isik veyua degil, BB'de leptonlar olusana kadar EMD yok.10 saniye sonra gecisleri basliyor. ( emd elektromanyetik dalga, yani foton )
    morgan 12 Mayıs 2020
    arkaplan isimasi zaten bulundu etti.ama bu ilk isimanin oldugu yeri gormemizde birseye yaramiyor, sadece BB teorisini guclendiriyor.
    morgan 12 Mayıs 2020
    Kainat milyarlarca maddenin bir araya gelip patlamasıyla da oluşmadı, dev bir alanda da patlama da olmadı(Ki zaten geniş bir uzayın daha da genişlemesi bize Evren’in oluşumunu göstermez) Büyük Sapma diye bir şey var. Bu da patlamayla ilgili ama daha önceden var olan bir anti evrenin düzensizlikten düzene doğru yaşadığı bir anti entropi yüzünden yok oluşuyla o sıfır boyutlu noktadan yine var olan bizim evrenimizi ve bunun böyle sonsuza kadar uzayacağını söylüyor. Yani Evren’in yaratıcısına başka bir anti evrenin yok olması durumu diyor.
    Türker Türksever 14 Mayıs 2020