Düşündüm ama çıkamadığım bir konu maddenin en alt yapısında bence bir hiçlik meydana gelmeli incelenemeyen fakat var olan

Alperen Aktay 03 Haziran 2015
    Neden böyle olması gerektiğini düşünüyorsun?
    Bana göre tekillik düzeyinde ve enerjiden oluşmuş bir küresel parçacık var. Tekillik kelimesini boyutsuz, yani hiç bir boyutta titreşmeyen, hareket etmeyen anlamında ele alıyorum. Boyutsuzluğunu hiçlik olarak adlandırmak mümkün olabilir mi? Belki ?
    Burtay Mutlu 04 Haziran 2015
    öyle bir şey ki bana göre insanları her alanda kullanacağı ve plastik cerrahiden tıbbı cerreahiye kadar olan herşey de kullanılacak gibi geliyor.
    Ömer 04 Haziran 2015
    hiçlik değil de tekillik belki.bildiğimiz fizik yasalarına uymayan(kuantum dahil) bir tekillik olabilir.
    Baki Dilek 04 Haziran 2015
    Bilimsel açıklama getiremiyceğim bir konu varsayımlarla olacak bişey ama bir benzeride Bİg Bang teoremi gibi sonuçta sonsuz bir yoğun enerjiden meydana geldi bu evren düşüncemde bizler atomu ne kadar incelesekte alt parçalarındanda altında yatan incelenmesi bizim imkanlarımız dışında birşey olmalı bu bir bakıma yaratılışı araştırırken tanrıyla karşılaşmamız gibi beynimiz bu sınıra asla ulaşamayacak.
    Alperen Aktay 05 Haziran 2015
    1500'lü yılların sonuna kadar gözün göremeyeceği küçüklükte olan şeylerin hiç birini göremiyorduk, şimdi öyle mi? bundan 600 yıl sonra kim bilir neler olacak .)
    zihni ates 19 Haziran 2015