• +3

Kuantum fiziğininin makro biyolojik ölçekteki rolü üzerine. Kuantum biyolojinin insanın evren anlayışındaki rolü üzerine.

Kemal Göçmen 11 Nisan 2019
  • +1
    micro kıristaller hücrenin içine atılan aygıt gibi içinden yaşadığı sırada kuantum fiziğinin yetenekleri ile bilgi alabiliyoruz. bunu bi araştır yiğidim.belki bize ilerde xmen yaparsın.
    Sapmaz 12 Nisan 2019
    Konuyu biraz detaylandırıp, düşüncelerinizi açıklarsanız daha da katılmaya çalışacağım.
    Bana göre, canlı vücudu bir sistemdir ve dışarıdan gelen etkilere göre sürekli kendi iç dengeleri üzerinde ayarlamalar yapar.
    Bazen sistem gereği, bir etkiye tepki olarak verdiği bir ayarlama, aslında tamamen alakasız bir başka olguya yol açabilir.
    Burtay haklısın hatta son yapılan araştırmalara göre vücuttaki her bir hücre birbirinden farklı genomlara sahip buda ayarlamaları açıklıyor quantum biyoloji daha bebeklik cağlarında ancak şunu söyleyebilirim çoğu şeyi açıklıyor örneğin DNA zincirinin nasıl bozulmayıp dengede kaldığını fotosentez olayını DNA mutasyonlarını vb. Hatta bilincin quantum biyoloji sayesinde olustugu yönünde bir gorus var Ben bu etkiyi araştırmalarıma göre sinir hücrelerinde buldum sinir hücreleri çok fazla mutasyon geçirmiş olmalı bunların sebebi ise dış etkenler bilgi nöron gövdesine gelir burada DNA veya yönetici diğer moleküller bilgiyi kaydeder o sırada mutasyon olur. ve sonra Akson ile diğer hücrelere gönderir ve onlarda aynı işlemi yapar ve hatta ileri giderek şunu söyleyebilirim eğer kisinin tüm sınır hücrelerinin genetik kodlarını düzenli ve siniflandirip toplarsak bunu başka sınır hücrelerine (genetik mühendisliği ile) aktarırsak ortaya o kişi çıkar bu da biyolojik organizmalar arasında bilinç aktarımının kapısını aralar.!!!!
    Ubeyde Acar 20 Nisan 2019