• +1

Acaba evren dev bir karadelik olabilir mi ? Çünkü evrenin oluşumunda '' Big Bang '' teorisine bakarsak ve karadeliklerin oluşumuna bakarsak çok fazla benzerlik olduğunu görüyoruz.

beyzanur doğan 12 Şubat 2019
  • +2
    haklısın olabilir.her galaksinin ortasında büyük bir tane var ve içinde bulunduğumuz samanyolu galaksisinin de tam ortasında büyük süper bir karadeliğin olduğu ispatlanmış durumda.bu karadelik bizi de merkezine doğru çekiyor, böylece güneş sistemi de uzayda hareketini sağlıyor. Onlar olmasa yasamda olmazdı zaten. Uzayda maddenin hareketini sağlayıp aynı zamanda gaz ve toz bulutlarının dağılmasını engelleyerek galaksinin dengesini sağlıyor gibiler. Maddenin sonu burada her ne kadar feci olsada olmasalar zaten yasamda olmazdı d.
    optimus 12 Şubat 2019
  • +1
    bu konu bana çok mantıklı geldi bence bu konudaki araştırmalarına devam et bu konu hakkında önemli bilgilere ulaşabilirsin
    Tuğrul Kağan Usta 13 Şubat 2019
    galaksiler birbirinden uzaklaşıyor
    hknQQ 22 Şubat 2019
    Elinde bir teori varsa kimse bunu yalanlayamaz.Çünkü doğruluğu veya yanlışlığı tespit edilmemiştir.Haklısın,aralarında gerçekten bir benzerlik var.Big Bang teorisi gerçekten de merak uyandıran bir konu.
    Athena 28 Şubat 2019