Başlangıçta herşeyi yok kabul edersek ki kesinliği yok. Yokluk anı olasılıksız zamansız ve yersiz olacağından oluşabilecek yeni bir evren yine tamamıyla aynı tekerür eden bir evren olamaz mı?

Süleyman SAV 26 Kasım 2018
    Çok derin... Ama bir o kadar da boş ... Evren ...
    Kutsal Bilge 27 Kasım 2018
    derin olması yeterli amaç beyin fırtınası. yokluk ve varlık arasında beyin fırtınası yaratıyor.zamansız,yersiz ve olasılıksızlıktan meydana gelen bir evreni beyninde tezahür ediyorsun.
    Süleyman SAV 27 Kasım 2018
    Keşke zamanda geriye gidebilseydik. O zaman bizi birileri yaratırken onları izleyebilirdik. Ancak zamanda geriye gitmek imkansız. Sanki bizi simüle eden kişiler yazılımsal olarak o özelliği elimine etmiş gibi.
    Yahya Yapıcı 30 Kasım 2018
    Bir ağacın meyve vermedem önceki hali tohum gibi düşün kimse o küçük şeyin büyük işler başaracağına inanmazdı..
    spayd11 30 Kasım 2018
    Evren düzeyinde düşündüğümüzde. Başlangıç noktasının sıfır yani yok kabul edersek du evren tekrar olduğu haline gelir. Benim bu konudaki düşüncem şu ki bir atom gibi enerji verince kararsız hale geçer ve sürekli kararlı halde bulunmak ister. Evreni bir enerji ile orjin noktasına çekersin fakat yine karasizliktan tekrar aynı halini alır ve sürekli genişler.
    Ömer faruk icen 15 Aralık 2018