• -1

Merhabalar, Simulasyon evren kuramina göre ust insanlarin ahlak problemine soyle bir cozum uretilmis:( Kötü anilar birer yanilsamadir sahtedir. Ama Suanda aci cekmiyorsaniz.)Asiri absurd degil mi?

• -1
    ben kotu anilarimi detaylarina kadar hatirlayip aci cekiyorum yine. bunun gercekliginden suphelenemiyorum. Bu neyi degistirir ki simulatorlerin ahlakli oldugunu mu kanitlar:) Ayrica hepimizin bildigi gibi suanda Milyonlarca insan aci cekiyor savaslar var hala ortadoguda. Böyle ahmakca uretilen arguman karsisinda sasirmamak elde degil. Nick Bostrom neyin kafasini yasiyir acaba:) Ayrica suan strese girdim ve aci cekiyorum. O zaman bu hipotez gecerliligini yitirmistir. Boyle aptalca Iq seviyesi 90 asamamis insanin uretecegi fikiri alip argumanina dahil etmesi nick bostromun ne kadarda ahmak bir insan oldugunu kanitlamiyor mu:)
  • -1
    Ayrica bir gizemi baska gizemle aciklamak ne kadar mantikli yani gizemi bilmiyoruz tam olarak ama modern fizigin ulastigi sonuclar gayet acik pek umursandigimiz soylenemez 24 saatlik evren hayal edersek son 1 dakikasinda evrim mekanizmalariyla var olmus canlilariz. Ama bu adamlar oturup gizemi gizemle acikliyor. ayrica Orjinal evrenin tam benzeri bir evremde yasiyirsak onlarinda kendi evrenlerinin sahte olmadigini dusundurecek bir sebep olamaz. O halde bu sonsuz bir tasarimi dongusu
  • -1
    (Devam) yaratir. ucu bucagi olmayan bir dongu hicbirsekilde evrenin bur fiziksel nedeni olmayacagi anlamina gelir. Eger varligin bir nedeni olamazsa bu cok absurt ve insan mantigina kabul ettirilemez bir hipotez haline gelir. Böylelikle 100lerce yillik Bilimsel birikimin sonuclarina yani gerceklige meydan okumaktir. Kuantum fizigine gore zaten neden sonuc iliskisi olmayan bir yasalar dizisi soz konusuysa bu tur yasalardan hicbirseye ihtiyac duyulmadan evrenler var olabilir. bunun detaylarini arastirabilirsiniz. siz ne dusunuyorsunuz arkadaslar bu konuda?
    Hasan Hüseyin Özdemir 21 Haziran 2018
    Bu simulasyon evren teorisinden çok matrixvari simülasyon evreninin yaklaşmına benziyor.
    Yanılsama, gerçekte olmayan ama bize göre varmış gibi algılanan olgular için kullanılan bir terim.

Ama yaşadığımız sürece yaptıklarımız, gerçek. etki ve sonuçları da... Simülasyon evren yaklaşımı, iki boyutlu evrenin üç boyutlu holografik yansımaları olabileceğimizi düşünüyor.
    İster 2, ister 3 boyutlu olsun.. Yapılmış olan, yapılmıştır bence. Bunları yanılsama olarak düşünmek ve kabul etmek, yapmam gerekenleri yapınca, içimi rahat tutmaya yarar sadece...
    Yani kendimi ikna etmeye...
    Evren büyük patlamadan bu yana tüm varlığı ile en büyük gök cisimleri ile atom altı bildiğimiz bilmediğimiz tüm parçacıkları ile her an her sn her sls vardır gerçektir devam eder geriye sarmaz geriye gitmez hayal veya simülasyon olan bir şey değildir bu şakaydı böyle bir şey yok silin gitsin yoktur.
    hknQQ 08 Temmuz 2018