Işığın hiç olmadığı bir odada karın hizamızdan fotonu yansıtmayan (kara delik gibi) karşıda ki duvara doğru hiç sapmadan giden fotonları yollarsak o ışığın duvara doğru gidişini görebilir miyiz

Yasin Yılancıoğlu 19 Haziran 2018
    Karadelik gibi birşey varsa ne bulunduğun yerde ne de karşıda birşey kalırdı.Işık dahil herşeyi yutardı.
    notron 20 Haziran 2018
    Işığı yansıtmayan şey ışığı yutuyor demektir.Işığı bile yutuyorsa demek ki güçlü bir çekim alanı var bu da o şey her ne ise ortaya çıktığı yerde beslenmeye başlayacaktır.Herşeyi yutana kadar.
    notron 20 Haziran 2018
    Aslında burda demek istediğim görme olayında ışığın gözümüze gelmesi gerekir burda karın hizamızdan foton sapmadan giderken biz karşıya doğru giden bu ışığı görebilir miyiz
    Yasin Yılancıoğlu 20 Haziran 2018
    Daha bilgili arkadaşlar baksa iyi olur kardeşim. Bilmiyorum.Bence göremezdik çünkü ; karadeliğe düşen fotonlar görünmüyor. Bu düşünce deneyinde onun gibi neticede.
    notron 20 Haziran 2018
    O karadelik eklemesi saçma olmuş onu hiç sapmadan ilerleyen bir ışık olarak düşünürsek
    Yasin Yılancıoğlu 20 Haziran 2018
    O zaman görünür.Jeff Steinhauer'ın benzer bir çalışması var kardeşim. Arama motorundan yapay karadelik diye arat bulursun.Bitane video vardı bulamadım.

notron 20 Haziran 2018
    İşin esasında, foton üzerine düştüğü nesne (nin elektronları) tarafından absorbe (tüm enerjisi aktarılıyor) ediliyor, ardından bu uyarılmış elektronlar foton yayıyor diye biliyorum.
    Böylece metaller, aldıkları enerjiyi neredeyse tamamen yayarken, farklı renklerde ise , o rengin dalga boyunda fotonlar (renk oluşumu) yayınlanıyor diye biliyorum.

Siyah; üzerine düşürülen fotonların tüm enerjisinin absorse edilmesi, hiç ışıma yaplımaması diye biliyorum.

Bu çerçeve de, ışığın duvara temasının farkedebiliriz ama o mesafe arasında ışığın yolunun farketmemiz için bazı fotonların yolundan çıkıp gözümüze gelmesi ya da en azından yol üstündeki atom elektronlarından yansıtılması lazım.

Aksi halde, nötron'un yazdıklarına büyük ölçüde katılıyorum.