Madem sonsuz bir evrende yaşıyoruz ve uzayda her yerde yıldız ve ona benzer ışık kaynakları var.O zaman herhangi biri dünyadan gökyüzüne bakınca gökyüzünün tamamıyla ışık kaynaklarıyla dolu olduğunu uzayın tamamının beyaz olduğunu görmez mi ? Hala dünyaya ulaşmamış ışık kaynaklarını düşünürsek böyle bi şey imkansız değil mi ? Belki de milyonlarca yıl sonra dünya hala yerinde olursa böyle bir şey görmek mümkün mü ?

Ahmet Yılmaz 23 Mayıs 2015
    Evren sonsuz değildir ilk önce bunu söyleyebilirim. sadece biz sınırlarına henüz ulaşmış değiliz bununla birlikte sürekli olarak genişlemektedir. Caner Taslaman'ında dediği gibi sunsuz+ x=sonsuz olur yani sonsuz olan birşeye birşey eklemek bir anlam ifade etmez sonsuza zaten ulaşılmaz. Işık kaynaklarının aydınlatma şiddeti de önemli bu noktada yani dünyada da baktığımızda bir ışık kaynağından uzaklaştıkça aydınlatma şiddetinin büyüklüğünce biz o ışığı fark edebiliyoruz. Başka bir fikir üretemedim...
    Özge Yelek 23 Mayıs 2015
    bütün ışıkları algılayamazsın. farklı kameralarla mümkün bence. kızıl otesi kameraları x ışını felan.
    mehdi 24 Mayıs 2015
    Burtay Mutlu 25 Mayıs 2015
    Burtay Mutlu 25 Mayıs 2015
    Gökyüzünde trilyonlarca yıldız, milyarlarca galaksi var. Eğer bu galaksilerin tamamını görebilseydik, gökyüzünü gece bile bembeyaz görürdük. iğne ucu kadar boşluk bile kalmazdı. fakat o yıldızların ışıklarını çıplak gözle görmek mümkün değil. Gelen ışıklar o kadar zayıf ki, hubble teleskopu bile o uzak gökadaları görüntüleyebilmek için sabit bir noktaya odaklanarak günlerce o noktadan gelen ışığı toplayarak oluşturuyor görüntüleri.
    Mehmet Ali 03 Haziran 2015