Yılın aynı dönemimde gece karanlığında git gide bir azalma olması gerekmez mi? Uzak yıldızların ışıkları zaman geçtikçe dünyamıza gelebilmekte.Gece karanlığı git gide azalıyor mu yani?

Bekir Demirel 24 Ocak 2018
    Fakat evrenin genişleme hzını da hesaba katmak gerek uzak yıldızların ışıkları bize yaklaştıkça biz de onlardan uzaklaşıyoruz
    Esra Gül Anlar 28 Ocak 2018
    Hangisi galip, ya da birbirini sıfırlar nitelikte mi? Bence ışığın kaynaktan gelme hızı ile genişleme hızı başedemez.Tabi hâlâ ışıktan hızlı hareket eden hiçbir şey olamayacağına inanıyorsak.Bu durumda yine parlaklığın yılın aynı döneminde bir önceki geceye göre artıyor olması gerekmez mi?
    Bekir Demirel 28 Ocak 2018
    Bir megapersek (3.26 milyon ışık yılı ) km uzaktaki bir cisim bizden 70km/s hızla uzaklaşır 3 mpc 210... Ve bir noktada bu ışık hızına ulaşır ve bu demek olur ki yeterince uzaktaki bir galaksi bizden ışık hıznda uzaklaşıyor bu demek olur ki bir noktadan sonra ışık bize hiç ulaşmaz
    Esra Gül Anlar 28 Ocak 2018
    Evet mümkündür.Yoksa başka bir şey mi var?
    Bekir Demirel 30 Ocak 2018