Abiyogenez ve endosimbiyoz kisa ve aciklayici bilgileri olan var mi ?

mimiuzay 16 Ağustos 2017
    Kütüphanede var beynimde değil (: . Yarın kütüphaneden bu bilgilere ulaşabilirim. Yanılmıyorsan 700 sayfalık bir kitap vardı kütüphanede ve endosimbiyoz hakkında bilgiler vardı. Abiyogenez hakkında bilgi bulmakta internette sıkıntı olmaz ama ikinci konu hakkında yarın bir şeyler öğreneceğim. Hem ben hem siz öğrenmiş olacağız umarım.
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 16 Ağustos 2017
    çok sevinirim :)
    mimiuzay 17 Ağustos 2017
    Doğa bilimlerinde abiyogenez, yaşamın kökeni sorusu, yeryüzünde yaşamın canlı olmayandan nasıl gelişebildiğinin araştırılmasıdır. Bilimsel uzlaşmaya göre abiyogenez günümüzün 4,4 milyar yıl öncesi ile 2,7 milyar yıl öncesi arasında meydana gelmiştir.
    kaynak:wikkipedia
    onur cem dağ 17 Ağustos 2017
    endo(iç) simbiyoz(birliktelik) genel olarak evrimin konusudur mitokondri ve kloroplastın evrimini açıklamak için atılan bir teoridir kendi dna ve ribozomuna ship olan mitokondri 2,5 mi,lyar yıl önce kıt kaynaklarla beslenen bir prokaryotun içine alınmış ve zamanla kendi dnasından bazı parçaları konak prokaryota aktarmıştır sonra evrimleşerek şu anki canlıların oluşması sağlanmıştır ( abiyogenez)bu birliktelik günümüzdede bazı bakterilerin mitokondri ve kloroplast sahibi olan organizmalardan besin elde etmesi örnek gösterilebilir.