Çinli biliminsanlarının dünyanın yörüngesine foton ışınlamaları ile ilgili olay hakkındaki düşünceleriniz neler ??

Ömrüm 31 Temmuz 2017
    Ömrüm 31 Temmuz 2017
    Foton ;
    mutlak hareket halinde ki , kuarklardan oluşan , atom unsuru olma yolunda evrimini tamamlamamış , ortalama onu oluşturan kuarkların verdiği vektörel momentin doğrultusunda yaklaşık ışık hızında bir cisimciktir, zaten kendi hızı buna musaitken ve her ne şekilde ele geçirilip deneye hazırlandığı bilinmezken, bence pek inandırıcı değil.
    -Bu siteye ilk katıldığımda değindiğim bir konu vardı , bilim dünyasında emperyalist ülkelerin kendi hegomanyalarını kalıcı kılmak için uydurdukları pek çok çakma teoriler var ve bu teorilerin elle tutulur hiç bir kanıtları yoktur, demiştim.
    Muhtemelen buda o türlü bir uydurma haberdir.
    muzaffer erdem 01 Ağustos 2017
    Çakma teoriler diyorsunuz, örnek verir misiniz ? Doğruluğu ispatlanmamasına rağmen doğru kabul edilen teoriler gibi mi ?
    Ömrüm 01 Ağustos 2017
    İlk çakma teori "ELEKTRİK TARİFİ"dir. Kesinlikle gerçek olmayan bu anlatım bilimin önünde öylesine bir engeldir ki , anlatımın gerçek elektrikle alakası olmaması yüzünden , keşfedilebilecek pek çok şey hala daha keşfedilmeyi beklemektedir.
    Ayrıca ,hangi akla hizmet ettiğini anlayamadığım "KÜTLE ÇEKİM KANUNU" diye bir başka saçmalık ise bir başka takoz olarak bilimin yolu üzerinde çakılıp kalmış , kimselerde bunun doğru mu yanlış mı ? olduğunu dahi tartışamayacak kadar,sindirilmiştir.
    Saygılarımla..
    Muzaffer Erdem
    muzaffer erdem 01 Ağustos 2017
    En mantıklı tahminlerim şu. İnternet için gelecek 100 yıl içerisinde kabloya ihtiyaç olmadan ışık hızına yakın bir hız yakalanacak. Marstan şu an 14 dakikada gelen veriler en fazla bir kaç saniye içinde bizde olacak. Kimsenin verileri yolda hacklenemeyecek. Bu deney en kötümser haliyle veri transferi ve internet için bir devrimin habercisi.
    serdarrah 06 Ağustos 2017