Uzay neden soguktur ?

İhsan Karataylı 13 Şubat 2015
    Donmak icin en ideal sıcaklik 0 kelwin yani -278 C
    Fatih Orucoglu 13 Şubat 2015
    Bu şöyle birşey evren genişlesede genişlemesede insan oğlunu bir son her türlü bekliyor.Bu tamaıyla enerji yoğunluğuyla alakalı birşey daha basit dille alçak basınç yüksek basınç misali.atomlar araı iletim ile ısının yayılma ihtilai çok az bu daha çok az yoğun ve çok yoğun arası bir enerji akışı.Çok yoğun olarak bahsettiğimşey Güneşin kendisi.
    Erdi Arslan 14 Şubat 2015
    madenin olmadığı bir yerde soğukluk kavramı bence geçerli değildir
    adem hava 17 Şubat 2015
    Güneşten dünyamıza ısı aktaramı güneşten dünyamıza gelen ışınların taşıdığı enerji paketleri (fotonlar) sayesinde gerçekleşmekte. Bu yüzdendir ki geceleri güneş ile bizim aramızdaki ışın aktarımı kesildiğinden hava soğur, gündüz ise ışınlar bize ulaştığından fotonların yeryüzüne, cisimlere, bedenimize çarpmasıyla enerjilerini aktarırlar ve gündüz ısı yükselir.
    Cihan Şenyüz 17 Şubat 2015
    uh ısınlarıyla ısı ile olabilir mi?
    mahir çiftçi 01 Mart 2015
    Morötesi ışıkları kastediyorsanız, internette ufak bi arama yaptım ve bulduğum sonuçlar şunlar; onlar elektromanyetik tayfın kısa dalga boyuna sahip kısmı oluyor. Formülden dolayı fotonun enerjisi ile ışığın dalga boyu ters orantılı. Yani düşük dalga boyu (yüksek frekans) demek daha fazla foton enerjisi demek. Dünyaya gelen tüm ışınlar dünyaya enerji taşır ancak morötesi ışıklar daha fazla taşır (kızılötesi ve görünür ışığa kıyasla).
    Cihan Şenyüz 02 Mart 2015
    Fotonlar genel itibariyle bir enerji paketidir. 8 dklık bir yoldan gecerken soğumayacak büyüklükte bir enerji ve hız:)
    Lusi Brown 10 Mart 2015
    1-) Sıcaklık aslında atomların (taneciklerin) hareketinin bir ölçüsüdür. Tanecik yoksa sıcaklık tanımlanamaz.
    2-) Isı ise elektromanyetik bir enerjidir, uzayda yayılmak için taneciklere ihtiyaç duymaz. madde tarafından absorbe edilene kadar yayılır