• +1

Evrenin tek geçmişi olduğu doğru mu?

İsa Erdal Ergun 17 Mayıs 2017
    Zamanın oku tersine dönmedikçe, entropinin düzensizliğinin yönü tersine dönmedikçe ve geleceğin geçmişi doğrudan etkilediği teorileri gündeme gelmedikçe evet, evrenin tek ve değiştirilemez bir geçmiş var çünkü içinde bulunduğumuz fiziksel evren bunu mantıklı kılıyor.
    yasin yasin 19 Mayıs 2017
    Aslen fikrimi ve inancımın gerekçelerini sorarsanız, evrenin geçmişi hakkında çoğu bilgi saçmalıktır. Nokta. Bununla birlikte Allaha inanmayan saçma kafirler bir de COSMOS diye bir kandırmaca çıkarmış ki ilimleri ne kadar çürük olduğu ortadadır. Yahu anlayın müslümanlar bir başlasalar 60 seneye kalmaz arkamızdan koşarlar ne olur bilginizi verin diye. Bu sözlerim kanıtlı sabit kardeşlerim, kendimizi bilim güvenmemiz gerek bu kadar. Aslı bu.
    abdullah başaran 21 Mayıs 2017
    Necmi bey evrenin geçmişi ( evrenin doğum öncesi hali yada binbang öncesi ) hakkında var olan yada evrenin geçmişine dair kesinliğe daha yakın fikirler edinmemizi sağlayacak kanıtlar veriler duymadım eğer varsa bu konuda çalışmalar paylaşırsanız memnun olurum .
    yasin yasin 22 Mayıs 2017
    belki de evren tektir ve bir güç yada yaratıcı tarafından planlanmış bir patlamayla oldu
    belkide yoktan kendi kendine var oldu
    yada sürekli kendini tekrar eden bir evrenin içe çöküp sürekli kendini tekrar etmesinin devamıdır .
    yada sonsuz çoklu evrenlerin havuzunda bir balondur
    şuna inanıyorum insanlık devam ederse bilim geliştikçe ve bir gün uzay ve zaman nehrinin duvarlarında gedik açabilirsek bir çok sorunun cevabını bulmuş olacağız .
    yasin yasin 22 Mayıs 2017
    Eger bir Yaratici tarafindan yaratildiysa, biryerlerde kanit birakmistir ( tabii ki imza, parmak izi gibi bir fiziksellikten bahsetmiyorum).
    Eger ki Yaratici yaratmamissa ( bunun anlami yine yaratici olmadigi anlamina gelmez) , o zaman isimiz zor, ama yine de devam.Bilimin neler ortaya cikaracagi belli olmaz