DNA sarmal sayısını arttırdığımızda ne olur? Bir şekilde düzenli bir biçimde DNA sarmal sayımızı arttırdığımızı varsayalım. Karşımıza nasıl bir insan figürü çıkar.

Ahmet Şimşek 15 Nisan 2017
    DNA'nın fiziksel veyahut molekülel yapısında olacak bir değişiklik ne gibi fizyolojik ve genetik değişikliklere yol açar bilinmez. Hali hazırda insan genom projesi ve CRISPR gen mühendisliği ile var olan DNA'nın genetik haritasını anlamaya çalışıyoruz fakat çift sarmal yerine 4 sarmal olsa ne olurdu bilemiyorum açıkcası. Belki DNA'nın çift sarmal oluşu hücrelerin yada hücre anatomisi ile alakalı olabilir. Yani A-G-C-T ' nin kombinasyonları, hücrenin işlevini ve görevlerini belirtiyor fakat fazladan sarmal yapı hakkında bir araştırma görmedim.
    Olamaz. Olduğunu farz et. O bir insan olmaz diye düşünüyorum :)
    abdullah başaran 17 Nisan 2017
    Cevaplarınız için teşekkürler. Geçenlerde bir yazı okumuştum ve bu yazıda geçmişte insan oğlunun yaşadığı felaketlerden dolayı mutasyona uğrayıp indirgendiği yazıyordu. Eskiden DNA mız daha çok sarmallı bir yapıya sahip olduğu söyleniyor ve eskiden daha özgür düşünen aklımız , daha sağlıklı ve daha dayanıklı yani daha iyi bir insan varken indirgendikten sonra sınırlı düşünme , daha çok hastalık barındırma ve daha narin bir yapılı insan figürüne dönüşmüşüz. Tabi bunlara uçuk söylenti olarak bakabilirsiniz ama ben az da olsa inanarak(Çünkü ataları gereği siyahilerde lif değişikliliği olduğunu biliyoruz. Neden bizim geçmişimizde de olmasın?) böyle bir şey olsa nasıl bir insan olurduk çok merak ediyorum. Yazıda biraz bahsediyordu ama istediğim cevaplar yoktu. Onun için böyle bir şey yazdım.
    Ahmet Şimşek 18 Nisan 2017