Evrenin dışında olsaydık evren bize kütle çekimi kuvveti uygular mıydı ?

Barış Yılmaz 24 Ocak 2017
    Çoklu evrenler teorisine göre belki , şuan ki fizik yasalarına göre ise evrenin dışı fiziksel bir kavram değil diye biliyorum .
    kütle çekim demek kütlesi bulunan bir maddenin uzay-zaman dokusunu eğmesi bükmesi demektir. uzay-zaman büküldüğünde kütlesi olmayan fotonlar dahi bu çekim etkisi altında kalırlar. evren dışında ise ne olduğu bilinmemekle beraber uzay-zaman dokusu büyük ihtimal bulunmamakta yani gerçek anlamda bir hiçlik mevcut bu yüzden orada hiç bir fiziksel kanun çalışmasa şaşırmamak gerekir. özetle evren dışında uzay-zaman bulunmadığından kütle çekim bulunmaz ve fiziksel kanunlar çalışmaz tahmini en çok kabul görendir.
    Hakan Cabbarcan 24 Ocak 2017
    Emre BÜKE 25 Ocak 2017
    Fakat evrenin dışında olmaktan bahsediliyor bu demektir ki mevcut 3 boyutun dışında olmak. Malesef 4. Boyut ile ilgili hesaplama yapabilmek için 4. Boyutun genel evrensel kanunlarını bilmemiz gerekli. Tahmin istiyorsan mantık olarak Evren dışını iletişimsizlik yüzünden çekim kuvveti uygulayamaz
    Emre BÜKE 25 Ocak 2017
    Evren ışık hızında genişler bu yüzden evrenin dışına çıkabilmek mümkün değildir.
    Gökhan Gündüz 26 Ocak 2017