0

Fiziksel olarak ve şuan ki fizik yasaları buna fiziksel anlamda izin vermiyor . Fakat bir insan zihnini dolaylı yönden programlamak bilincin mekanizmalarından geçiyor olabilir . Sorun şu ki ; bilincini deneyimleyen kişi bile bilinç-dışını , bilinçli deneyimleyemiyor iken , ikinci tekil bir şahısın bunu nasıl yapacağı . Fakat bilinç-altına dayalı mekanizmaların illa fiziğe dayalı olmayacağını gösteren teorilerde var . İkinci olarak beyin neredeyse hemen hemen ( %90 ) elektrokimyasal yolla haberleşir , uyarılır . Sadece elektrik ile değil . Aksiyon Potansiyeli ( AP ) dediğimiz olay , NA/K pompası sayesinde hücre dışı ve hücre için atomların \'\' depolarizasyon \'\' sonucu oluşur ve postsinaptik nöron böyle uyarılır . Devamında ise \'\' NöroTransmitter \'\' ( NT ) ler ile postsinaptik nörona sinyal , sinaps boşluğu aracaılığı ile aktarılır . Sinir sistemi çoğunlukla bu şekilde işler . Her NT , postsinaptik nöronda bulunan \'\' NT reseptörüne \'\' bağlanır ve çoğu bilinç teorisi NT reseptörüne bağlanan her NT \' nin diğer NT \' lere ve NT \' reseptörlerine etki ettiğini söyler . İş nöronların \'\' eşik değerine ( -65 mV ) ulaşıp ulaşmadığına bağlı değil sadece , davranışlarımızda ve kararlarımızda NT \' lerin ve beynin diğer kimyasal dengelerinin önemi gözardı edilemez . İşin fiziği çok karışık şuan için ama gelecekte ne olur kimse öngöremez .

Kemal ( Bay Hiçkimse ) 7 yıl önce 0