Sizce kat kat balon evrenler içinde yaşıyor olabilir miyiz?

Atakan Özgün 11 Ekim 2014
    bu şeyi bende düşünmüştüm ama birden karadelikler aklıma geldi ve karadeliklerin (solucan deliği) başka evrene açıldıgı söyleniyor ama karadeliklerin şeklini tam göremedigimizden yani balon genişlemeye hala devam ediyor ve karadeliklerin balonun genişlemesine göre hareket etmesi lazım degil mi yani deliğin bi hareketi olmalı bence bu kurama göre yada karadelikler çok geniş ve uzun olmalı. Bu balonu büyüten şey ne havayı nerden alıyo :)
    fatih yörük 11 Ekim 2014
    Düşündüğünüz ve büyüttüğünüz teori yani balon havayı nereden alıyor diye saçma bir soru sorulamaz.Hava olduğunu nereden biliyorsun da havayı soruyorsun.Hava olduğu ne malum.Ardından bu evren olayını çok derin ve geniş düşünmeyin.Düz ve sade bir şekilde düşünün yorumlayın... Saçmalamadan .Karmaşık olarak nitelendirilen olaylar veya döngüler aslında bildiğiniz etraf da farklı uygulamalarıyla karşımızda bakmak ve görmek !
    Ahmet Buğra UYAR 11 Ekim 2014
    bi kere uzayda hava olmadigini biliyz havayi kastederken genislemesini saglayan seyin ne oldugunu soruyordm
    fatih yörük 11 Ekim 2014
    Aslında evrenin büyümesini karanlık madde ile açıklama eğiliminde fizik bilimciler. Hava esprisi yapman hoş olmuş Fatih ben sevdim Ahmet sinirlenmiş olsa da :) Solucan delikleri de balon evren konusunu destekliyor benim için zaten bükülmüş zamanın dışına çıkıyorum sadece 4. boyut olarak zamanı düşündüğümde bence mantıklı hala.
    Atakan Özgün 11 Ekim 2014