• 0

    Sizce kat kat balon evrenler içinde yaşıyor olabilir miyiz?

    Atakan Özgün 11 Ekim 2014
  • 0
    bu şeyi bende düşünmüştüm ama birden karadelikler aklıma geldi ve karadeliklerin (solucan deliği) başka evrene açıldıgı söyleniyor ama karadeliklerin şeklini tam göremedigimizden yani balon genişlemeye hala devam ediyor ve karadeliklerin balonun genişlemesine göre hareket etmesi lazım degil mi yani deliğin bi hareketi olmalı bence bu kurama göre yada karadelikler çok geniş ve uzun olmalı. Bu balonu büyüten şey ne havayı nerden alıyo :)
    fatih yörük 11 Ekim 2014
  • 0
    Düşündüğünüz ve büyüttüğünüz teori yani balon havayı nereden alıyor diye saçma bir soru sorulamaz.Hava olduğunu nereden biliyorsun da havayı soruyorsun.Hava olduğu ne malum.Ardından bu evren olayını çok derin ve geniş düşünmeyin.Düz ve sade bir şekilde düşünün yorumlayın... Saçmalamadan .Karmaşık olarak nitelendirilen olaylar veya döngüler aslında bildiğiniz etraf da farklı uygulamalarıyla karşımızda bakmak ve görmek !
    Ahmet Buğra UYAR 11 Ekim 2014
  • 0
    bi kere uzayda hava olmadigini biliyz havayi kastederken genislemesini saglayan seyin ne oldugunu soruyordm
    fatih yörük 11 Ekim 2014
  • 0
    Aslında evrenin büyümesini karanlık madde ile açıklama eğiliminde fizik bilimciler. Hava esprisi yapman hoş olmuş Fatih ben sevdim Ahmet sinirlenmiş olsa da :) Solucan delikleri de balon evren konusunu destekliyor benim için zaten bükülmüş zamanın dışına çıkıyorum sadece 4. boyut olarak zamanı düşündüğümde bence mantıklı hala.
    Atakan Özgün 11 Ekim 2014
  • 0
    çıkmıyorum olacaktı bu arada :)
    Atakan Özgün 11 Ekim 2014
  • 0
    bence tek noktadaki hiçlik = düşünce evreni nden patlayarak satte 300.000 kmh hızla küresel olarak genişliyoruz ışık hızı = evrenin genişleme hızı ve algılanan birim zaman olmalı karanlık maddenin bilinen maddeden farklı olmasının sebebi var olması parelel evrenlerin varlığının bir numaralı kanıtı karanlık maddeyi normal maddeden ayıran ise onun yaydığı ışığın dalga boyu ve frekansının ve zamanının farklı olması diyorum şimdilik. :D
    bilgehan ekim 14 Ekim 2014
  • 0
    Yazınızı Okumadım Fak Başlığa Katılıyorum Benim De Buna Benzer Toirelirim var ve düşündüğüm şey aslında iç içe geçmiş olmaları yani birbirinin içinde olmaları büyük olanın küçük olanı kaplaması
    Fatih Orucoglu 02 Şubat 2015
Yorum yazabilmek için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
İSTATİSTİKLER

4.632 soru

27.430 cevap

30.087 kullanıcı

Giriş Yap