Evrim Sürecinde İnsanın Kol ve Bacakları Burun Delikleri Neden Simetrik Bir Şekilde Evrildi ? (Evrilme Biçimini Şans Olarak Alırsak )

Utku Yılmaz 30 Ekim 2016
    Genel olarak fizik kanunlarının, canlının asaptasyonu sırasında çevresel ihtiyaçları ile beraber toplam bir etkisi sonucu simetrinin avantajı olması olarak cevaplanabilir. Bu konuda bilgisayar modellemeleri sayesinde oldukça başarılı destekleyici kaynaklara da ulaşabilirsiniz. Karada hareket ve özellikle hız için dört ayak avantajlı iken denizde yerçekimsiz bir ortamda daha aerodinamik bir yapı için mümkün olan en az ve en işlevsel dış uzuvlar bulunmakta. Ayrıca daha simetrik bir sistemin denge ve hareket kabiliyetinin beyinde işlenmesi için sistemin simetrik olması işlevsel bir kolaylık sağlıyor olabilir ama bu benim görüşüm. http://www.evrimagaci.org/makale/119
    Vide supra 31 Ekim 2016
    Fenotip=genotip+çevre oldugu icin çevreden etkilenecektir soguksa daha yag depolayacak yada gunes işinlari dalgalarindan etkilenerek siyah olacak göz rengi de ayni sekilde etkilenecektir. Genotipin etkisi onun üretmesi gereken proteileri içerir ve genotipteki degisiklik fenotipte yani fiziksel gorunüste etkilidir. Herhangi bir mutasyon ki kara parcasi eskiden birlesikti kitalar yoktu ayrilinca gunes isınlarinin gelis açisi değişti ve bu genotipte farklilasmaya farkli genlerin olusmasina neden oldu.
    ahmet demir 31 Ekim 2016