• +1

Evrenin dışında neler var?

• +1
    Evren dediğimiz yerin dışında neler var?
  • +1
    Evren nereye doğru genişliyor?
  • +1
    İnsanlar eski çağlarda su buharlaşanda hiç oldu diyorlardı. Yok oldu diyorlardı. Biz de şimdi evrenin dışında hiçbirşey yok diyorlar.
  • +2
    Paralel evrenler teorisine göre daha başka evrenler olmalı . Buharlaşınca yada odunu yakınca yok diyor olmalarının sebebi '' EMC2 '' yi bilmiyor olmaları değil o zaman ki gerçekliklerinin birer analizidir . Evrenin dışını tıpkı big bang gibi açıklayamıyor olmamız çokta ilginç değil aslında . Çünkü yokluk ve '' dışarı '' kavramları bile görecelidir bu noktada .
  • +1
    Big bang patlaması ne sonucunda yaşandı acaba? İki maddenin çarpışması veya etkileşmesi sonucunda Big bang oldu. Bu maddeler bu hiç dediğimiz yerde dolaşıyor 'bence'. Ve belkide şuan Evren'in dışarılarda biryerlerinde belki de her an yaşanan süpernovalar gibi her an Big bang oluşuyor olabilir.
    Arda Kağan Menteş 20 Ekim 2016
    Bilen birisi yok mu? Ben bilmiyorum.
  • +2
    Bende bilmiyorum , benide yazın ! (:
    Evrende ne kadar küçük olursak olalım insanın içinde bu evrene sığmayacak kadar merak duygusu vardır. Bizim evrenın dışını görmüş halimizin ise 3. boyuttan çıkmış zihinsel ve bedensel olarak farklılaşmış çok ileri bir tür olacağına eminim.
    Onur 21 Ekim 2016
  • +1
    Evreni yaratan dan başka kimse bilemez. Asla da bilinmeyecek.
    Kasım Cebeci 22 Ekim 2016
    evrenin dışında bir şeyler olmalı çünkü evrenin oluşum teorilerinin gerçekleştiği yeri tanımlayamayız yoksa big bang nerde gerçekleşti sorusu gelir akla.ne olduğu konusu ise daha evreni tanımıyorken cevaplanabilecek bir soru değil.
    Mehmet SAT 22 Ekim 2016
    Evrenin Nasıl Var Olduğunu Bileceğiz
    Fakat Neden Var Olduğunu Asla Bilemeyeceğiz !
    PYSKOPHAT 23 Ekim 2016
    Zamana hükmedersek her şeyi bilebileceğiz asalında. Bir de şu soruyu kendinize sorun. Evrenin yaratılışından beri 14 milyar yıl geçti ama kaçtane 14 milyar yıl geçti? Kısacası milyarlarca yılda artk boyutlar arası en son noktaya gelmiş bir yaşam formu kaçtane evren görmüş veya kaçtane evren yaratmış olabilir? Bizim zamanımızın başına gidebilecek teknolojiniz varsa evrenin nasıl yaratıldığını da bilebilirsiniz ve tabii ki varsa diğer evrenleri. Karadeliğin içinden geçmenin yolu nedir? Evrenin dışını ne görebilir? Bir süper yıldız paylamasından nasıl korunulur? Evrenin ilk patlama halinde gözlem nasıl yapılır? Bu soruların hepsinin cevabı insanın kendisinde saklı. Emin olun ki bir gün bileceğiz.
    Onur 24 Ekim 2016