İnsanın yaratılması ne amaçla yaratılmıştır ?Bu teoriye cevabınız nedir ?

PARADOX 13 Ekim 2016
  • +1
    Diğer sonsuz olasılıklardan biride şudur ;
    İnsan , döngüsel yaratılışın akış diyagramındaki sondan önceki basamaktır .
    Evren , bir önceki evrenin zekası tarafından bir sonrakinin varlığını garanti altına almak için yaratılmış döngüsel bir programdır . ( Tanrının Formülü )
    Ve insan bu döngüsel programın tetikleme sinyali / aktivasyon enerjisi / ruhu / yazılımıdır .
  • +2
    Geçmişimiz ile ilgili kısıtlı bilgilere sahip olduğumuz için ben buna Yaratılış diyemiyorum. Evrim demek daha uygun. Milyarlarca yılda türden türe evrimleşerek insanlaşmış canlılarız bana göre. Çok uzak bir ihtimal geçmişte bu dünyaya ekilmiş tohumlar olabiliriz.
    Onur 14 Ekim 2016
    mantıken evrim daha yakın tabi insana öyle pat diye yaratılmak uzak geliyo düşününce. inançlı biri olarak bile zaman zaman kafamı kurcalayan bir konu en mantıklı yaradılışçı açıklaması; tek hücreli canlılar olarak yaratılıp sonrasında evrimleşerek bu düzeye ulaştığımız olabilir belkide
    Onur İnci 14 Ekim 2016
    sınama
    tezogles 14 Ekim 2016
  • +1
    İnsanın bu evrende var oluş amacı ; o amacı bulmaktır .
    Varoluşun bir amacı yoktur. Bir nesneyi var etmek ile ona amaç yüklemek iki farklı şeydir. Yaratılış görüşü ise bence başlı başına kronik bir kibir ve ego ürünü olan üstün bir amaca hizmet etme isteğinden mütevellit vuku bulmaktadır.
    Vide supra 14 Ekim 2016
    Allah'ın yaratmış olduğu gerçeğiyle evrim çelişmez.
    Clifford Lee Burton 14 Ekim 2016
  • +1
    3.yoğunluk varlıkları büyük yaralıtışın bir parçasıdır, ve bu bildiğimiz ama gözlemleyemediğimiz evrenin denge unsurudur, insan bedeni ise diğer zeki yaşam formlarının basit bir deneyi. Hayatta sahip olduğunuzu zannettiğiniz bu beden,sizi algısal yanılsamalara,yalancı gerçekliğe sürükleyen ve ruhsal gerçekliğinizi elinizden alan bir makinadan başka birşey değil
    DİNÇ ERDEM 14 Ekim 2016
    Yaratıcının cocukluk zamanlarını izliyor olması.
    Uğur Okan ÖZBEY 14 Ekim 2016