Kara delikler anti madde

Orhan Karazeybek 25 Temmuz 2014
    Karadeliklerin anti madde yoğunlaşması olarak düşünülürse sıradan maddeyle sürekli etkileşemi girip foton yayınlaması gerekerdi.
    Ayrıca karadelikler o kadar yoğundur ki evren içindeki hiçbir madde (sıradan madde veyahut anti madde)o yoğunlukta maddesel yapısını koruyamaz.
    Ama düşünceme göre kuasarlar anti madde yoğunlaşması olabilir. Çünkü sürekli foton yayınlayıp uzaya muazzam miktarlarda enerji vermektedir(varsayım)
    laniakea 25 Temmuz 2014
    teşekkürler peki karadelikleri çok yoğunluklarından dolayı evrende çöküntü yapmış ve bu çöküntüyü kapsayan alanı(galaksi) içine çekiyor olabilme ihtimali varmıdır ?
    Orhan Karazeybek 25 Temmuz 2014
    Muhtemelen evet düşüncem o ki
    Karadeliğin (milyarlarca güneş kütlesi büyüklüğündeki) yarattığı çekim etkisi uzayda var olan toz ve maddeyi kendine çekerek galaksileri oluşturmuştur.
    Ayrıca karadeliklerin kütlesini koruyabilmesi için sürekli beslenmesi gerekir.Bu şekilde karadelik kütle kararlılığını korur(benim düşüncelerim)
    laniakea 25 Temmuz 2014
    keşmekeşciğim aslında hawkng ışınımı yaparak onlarda yok olur hatta içeri giren madde miktarı arttığında bu ışınımda artar
    porofsercan porofser 25 Temmuz 2014
    porofsercancım bildiğim kadarıyla hawking ışınımı halen gözlenemedi.Ve hawking hatalı olduğunu kabul etti.
    Sayın aslantürk
    Kütleçekim dalgalarını gözlemlemek çok zordur.Nedeni kütleçekimin elektromanyetizmadan yüzbin kat güçsüz olması. Dolayısıyla ancak çok büyük kütleler yani evrenin ilk anındaki şişmenin sadece kütleçekimii gözlemleyebiliriz.Yani bir karadeliğin kütleçekimini bulmak neredeyse imkansız.
    laniakea 26 Temmuz 2014
    Tam olarak bilmiyorum fakat bir maddeyi küçük bir yarı çapta sıkıştırırsanız kara deliğe dönüşür.Mesela Dünya'yı bir sineğin büyüklüğü kadar bir alana sıkıştırmaya çalışırsanız yani küçük bir yarı çapta sıkıştırırsanız Dünya, kara deliğe dönüşür.Bu yarı çapa Schwarschild yarıçapı denir.
    Mr.Physics 14 Ağustos 2014
    Hawking ışıması diyorsunuz fakat kara delikler kendi ışımasına kütleçekiminden dolayı kendine çeker.
    Mr.Physics 17 Ağustos 2014
    Yani keşmekeş kesici haklı.Hawking ışıması gerçek değildir.
    Mr.Physics 17 Ağustos 2014