Atomlarin ici bos olduğu icin tum insan ırkını kübe sığdırmak dogrumudur.Yanlışsa sebebi nedir

denizuzun 13 Eylül 2016
  • +1
    Atomların %99'u boştur . Fakat molekülel yapılarda bu geçerli değildir . Canlılık , kompleks olmayan bir atomla ifade edilmeyecek kadar '' kompleks '' bir yapıya sahiptir . Yanlış yada doğru demeyeceğim çünkü soruyu anlamadım ama genede ellerim bir şeyler yazıyor . (:
    katılıyorum...
    Doğukan Şimşek 13 Eylül 2016
    Yani öldürmek istemiyorsan yapmamalısın doğru ya da yanlış olarak neyi soruyorsun anlamadım. Yapılabilecek bir şey mi dersen nötron yıldızı ve karadelik arasındaki farkı araştırmanı öneririm.
    Vide supra 13 Eylül 2016
    Atomların içinin boş olduğu doğrudur. atomdaki boşlukları kaldırsaydık, yani atom çekirdeği ve elektronları yan yana duracak şekilde doldurabilsek dünyadaki 7 milyar insanı bir küp şeker boyutuna sığdırabilirdik. Her ne kadar küp şeker boyutunda da olsa ağırlığı 7 milyar insanın ağırlığına eşit olacaktı. Bunun sebebi şudur: Atomu bir stadyum olarak düşünün. atom çekirdeğinin boyutu sahanın ortasındaki bir leblebi tanesi kadar olacaktı. elektronlar ise stadyumdaki koltuklara yerleştirilmiş bir kaç kum tanesi olacaktı. Yani atom bir stadyum boyutundadır ama atomu oluşturan parçcacıklar leblebi ve kum taneleridir. Arada kalan kısım ise sadece boşluktur.
    Mehmet Ali 13 Eylül 2016