Evrim teorisi hakkında ne düşünüyorsunuz ?

• +1
    Günümüz bilim ve felsefesi bu teorinin kabul edilebilir bir şekilde mantıklı olduğunu söylüyor . Benim gözümde evrim , bu bilgiler ışığında termodinamik kadar gerçektir . İşe sadece '' evrimsel biyoloji '' değilde tüm bakış açıları ile bakarsak bunu anlayabiliriz . En basitinden evren evrim geçirir , fikirlerimiz evrim geçirir , insanlar '' mental '' açıdan evrim geçirir , enerji evrim geçirir . Peki '' evrim '' geçirmeyen yada değişmeyen bir şey var mıdır ? Bence var diyebilmek için az gelişmiş , hayır yok diyebilmek için ise çok gelişmiş yaşam formları olmamız gerekirdi . (:
  • +1
    Evrimi kanıtlamaya gerek bile yok. Zaten kanıtları ortada dolaşıyor. Her an hepimiz uyum sağlamak adına evriliyoruz. O zaman neden evrim teorisi var diyebilirsiniz. Neden kanun değilde bir teori hala. Orada evrime bakış bizim burada açıkladığımızın dışına çıkıyorda ondan. Ben gelişime, her uyum sağlamaya evrim olarak bakıyorum. Bu doğrultuda da her gün aslında bir yerlerde evrim devam ediyor. Fakat evrim teorisi, darwin'in türlerin kökeni adlı kitabında da bahsettiği üzere yaradılışın, canlıların birbirine olan evriminin, sudan karaya geçişin nedenleri olarakta gösteriliyor(Ki şu ana kadar bilimsel olarak en mantıklı teori) fakat bunlar tartışma konusu, doğruluğu kesin ve kanıtlanmış değil. Bu nedenle bir teori. İşin bu kısmına da inanıp inanmamak tamamen sizin mantığınıza kalmış durumda sanırım.
    Veritas 25 Ağustos 2016
  • +1
    evrim teorisine karşı oluşturulan eleştirilerin çoğu aktif olarak gözlemlenemediği üzerine kurulu... zaten bilimsel analiz son 500 senedir yapılıyor... bir canlıda ise gözlemlenebilir bir evrimsel değişikliğin olabilmesi için milyonlarca yıla ihtiyaç duyuluyor... bunun dışında doğayı objektif olarak gözlemleyerek evrimin kanıtlarını görebilirsiniz...
    Doğukan Şimşek 25 Ağustos 2016
  • +2
    şu puanlama tablosunun çıkması kötü oldu biraz... tartışmadan çok yarışma psikolojisine girecekler... :(
    Doğukan Şimşek 25 Ağustos 2016
    Evet öyle oldu :) @alliance Kesinlikle katılıyorum @doğukan
    Buket Gökpınar 25 Ağustos 2016
    Muhtemelen her hafta sıfırlanır tablo , yani pek etkisi olmaz bence . (: @buket,doğukan .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 25 Ağustos 2016
    Her hafta bile olsa insanlar hırs yapabilir puan için tartışmayı es geçip @nobody,doğukan
    Buket Gökpınar 25 Ağustos 2016
    Şahsen benim burada olma amacım bir şeyler öğrenmek , yeni fikirler görmek , bilginin yayılma hızını arttırmak , varsa hatalarımı görmem . @buket .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 25 Ağustos 2016