Evren de içinde canlı barındıran tek gezegen Dünya mı? Sizce de koskoca evrenin sadece dünya için var olması saçma değil mi? Eğer başka canlılar da varsa iletişime geçebilir miyiz?

fatma nur kaysan 23 Ağustos 2016
    Değil tabikide . Yaşam , milyarlarca galaksi vede milyarlarca galaksi kümesi içinde yalnızca bizim gezegenimizde çıkacak kadar '' bencil '' olamaz . İletişim kısmına gelecek olursak . İletişimi kurup kurmayacağımız yada ne tür bir iletişim kuracağımız , gelişmişlik seviyemize ve eğer varsa '' evrensel iahlak kurallarına '' bağlı bence . (:
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 23 Ağustos 2016
    Doğukan Şimşek 23 Ağustos 2016
    Bahse varım arkadaş bu videoyu izledikten sonra sormuştur bu soruyu (:
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 23 Ağustos 2016
    Başka bir hayat bulunana kadar bu soru cevaplanamaz. Ama yalnız degilsek diger canlılarla iletişim kurmamız zor olabilir.Çünkü bakteri boyutunda canlılarda olabilir, gelişmemiş canlılar olabilir vs. en iyi ihtimal bizim gibi akilli canlilar veya bizdende gelişmiş canlılar olsa, bizim kullandıgımız iletişim yollarını onların kullandıgı kesin degil. Bizim kesfedemesigimiz binlerce hatta milyonlarca iletişim yolu olabilir.radyo frekansı gibi şeyler gönderiliyo ama gönderilen yerde bir -yaşam olma olasılığı- bir de - o yaşam formunun radyo alıcısı kullanma- olasılığı var. İki olasılık birleşince ihtimaller çok düşüyor
    sa 24 Ağustos 2016
    hocam bilim kurgudaki gıbı uzaylıların kulagı agzı falan olmayabılır farklı bıçımde olabılırler düşünemiyecegım bır sekılde olabılırler ve orada işleyen fizik kuralları nasıldır bıle bılemeyız dogası vb yanlız deılız ama nasıl bır şeyle karşılaşacagımızıda bılmıoruz olay bu.
    muhammed 25 Ağustos 2016