Sizce insanları anlamak neden evreni anlamaktan daha zor? İnsan neden formüllerle veya genellemelerle ifade edilemeyecek kadar karmaşık? Düzensiz ve nedensiz?

Doğukan Şimşek 23 Ağustos 2016
    Çünkü insan kendisinden daha karmaşık olan '' evreni '' aklına sığdırabilecek kadar cesur ve karmaşıktır .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 23 Ağustos 2016
    İnsanların düşüncelerini ve niyetlerini okuyamıyoruz çünkü.. Çevresel etkenlerle tahmin edebiliyoruz sadece.. Anlamak istediğimiz insanı etkileyen tüm çevresel etkileri bilsek bilsek bile niyetlerini ve düşüncelerini okumadığımız müddetçe kapalı kutunun içindeki kedi gibi bir durumla sınırlanmış oluruz yine de...
    Evrende her olay fizikseldir. Evrende duygular keşfetmeye olan merak ve keşfetmiş olmanın veya ( olmamanın ) hazzıyla sınırlıdır.Evrende bilinmeyenden yola çıkılarak datalar elde edilir ve yorumlanır. Herhangi yeni bir hipotez sunulana kadar gayet açık ikna edicidir. Fakat İnsan duygularıyla karşısındakinin duygularına hitap eder ve hissedilen aynı konu üzerinde farklılık gösterir. Yani durum sürekli değişkendir. Hayatımızda da böyle değilmidir bir konuya duygusal yaklaşmamız bizi çoğu zaman zora sokar ve olayı karmaşıklaştırır.
    Cem@Dikici 24 Ağustos 2016